وزیر کشور مصر تاکید کرد گروه اخوان المسلمین با عوامل خود هرگز نمی تواند امنیت کشور را بر هم بزند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، محمد علوی گزارشگر شبکه تلویزیونی المصریه گزارش داد، محمد ابراهیم وزیر کشور مصر تاکید کرد اینکشور برای همیشه مکانی با امنیت و آرامش خواهد بود و گروه اخوان المسلمین نخواهد توانست امنیت کشور را برهم بزند.

وزیر کشور در نشستی که با حضور معاون اول خود، معاون وزیر و مدیرکل اداره شهربانی مصر ترتیب داد این سخنان را بیان کرد.

وزیر کشور مصر طرح وزارت کشور برای تامین امنیت مراحل همه پرسی قانون اساسی را ارائه کرد.

وزیر کشور مصر بر تامین امنیت کامل کمیته های انتخابات در همه استان های مصر تاکید کرد تا از این طریق شهروندان مصری بتوانند رای خود را در فضای امن به صندوق رای بیاندازند.

وزیر کشور مصر گفت: ما به دنبال آن هستیم که مردم تا جایی که ممکن است احساس امنیت کنند و احساس کنند که امور تحت کنترل بوده و امنیت در همه جا وجود دارد تا بتواند به راحتی پای صندوق های رای حاضر شده و رای خود را به صندوق بیاندازند.

وزیر کشور مصر تاکید کرد با بکارگیری نیروهای اضافی امنیت تمامی محورها، گذرگاه ها، تاسیسات مهم و حیاتی، اماکن دینی و گردشگری را تامین خواهیم کرد و با هر گونه حادثه و پیامدی برخورد خواهیم کرد.

محمد ابراهیم گفت: ما نیروهایی داریم که می توانیم در برهه اخیر برای تامین امنیت برخی شهرستان ها از آن ها استفاده کنیم.

وزیرکشور مصر همچنین تاکید کرد: طرح های کاملی برای تامین امنیت کلیساها در زمان برگزاری جشن میلاد حضرت عیسی مسیح فراهم شده است.

با هماهنگی نیروهای مسلح طرح کامل تامین امنیت در مصر فراهم شده است بر اساس این طرح نیروهای امنیتی مصر طی دوره برگزاری همه پرسی قانون اساسی و طی جشن های مسیحیان در سراسر کشور مستقر می شوند و امنیت کشور را تامین می کنند.

وزیر کشور بر توان نیروهای پلیس مصر برای تامین امنیت و ثبات کشور تاکید کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار