نخست وزیر پیشین ایتالیا گفت: امروز کشور ما غیر قابل اداره کردن شده است؛ من تسلیم نمی شوم و میدان مبارزه را ترک نمی کنم.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی ایتالیایی زبان آفاری؛  با شروع سال نو میلادی، "سیلویو برلوسکنی" (نخست وزیر پیشین ایتالیا) قول بازگشت به صحنه سیاست را داده است.
در همن زمینه، "برلوسکنی" گفت: تا ماه ژانویه (سال 2014 میلادی) به منطقه کاتانیا در ایتالیا خواهم رفت. ما در آنجا درباره متقاعد کردن تعداد زیادی از جوانان و افرادی که هنوز مردد هستند، تلاش خواهیم کرد تا اکثریت (آراء) را به دست آوریم. چرا که بدون کسب اکثریت آراء، کشور ما غیر قابل اداره کردن است.
نخست وزیر پیشین ایتالیا گفت: بنبراین، به کمک من بیایید. من به شما احتیاج دارم. امروز کشور ما غیر قابل اداره کردن است. چرا که نهادهای ما که در ارتباط با قانون اساسی هستند، برای تصمیم گیری بنا نشده،‌ بلکه برای ممانعت و جلوگیری بنا شده اند. این موضوع، از سال 1948 میلادی تا به امروز در ایتالیا رواج داشته است.
برلوسکنی گفت: لازم است کشورمان را تغییر داده و آن را به روز کنیم تا بتوانیم با دیگر کشورها رقابت کنیم و به یک شکل واقعی از مردم سالاری و آزادی برسیم. مانند آمریکا که در آنجا فقط دو حزب بزرگ وجود دارد: جمهوری خواهان و دموکرات ها.
نخست وزیر پیشین ایتالیا در ادامه گفت: اگر موفق به داشتن (حزب) اکثریت نشویم، در شرایطی قرار خواهیم گرفت که برای تشکیل دولت در کشور،‌ لازم خواهد بود به ائتلاف بزرگی دست یابیم.
این پایگاه اینترنتی نوشت، "برلوسکنی" هر فرضیه ای درباره ائتلاف با حزب «مردم سالاری» را رد کرده و گفته است: پس از آنچه که اتفاق افتاده است، حزب مردم سالاری را در کنار ما، یا ما را در کنار این حزب تصور کنید؟ بنابراین، اگر حزب مردم سالاری با حزب «جنبش پنج ستاره» به توافق برسد، آن موجب زوال ما و کشور خواهد بود.
"برلوسکنی" افزود: به منظور جلوگیری از این تهدید، وظیفه داریم متعهد شویم. کاری که هرگز برای متقاعد کردن همه رای دهندگان مردد و نیز رای دهندگان به جنبش پنج ستاره، ‌انجام نداده ایم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار