روایت زندگی 3 بردار شهید در مستند "موج عشق"

تصویربرداری مستند "موج عشق" به کارگردانی مجتبی بی‌طرفان در موزه دفاع مقدس به پایان رسید.

مجتبی بی‌طرفان کارگردان مستند داستانی "موج عشق" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: مستند داستانی "موج عشق" روایتگر زندگی برادران شهید علی‌رضا ابراهیمی، محمدرضا ابراهیمی و غلامعلی ابراهیمی است که در جبهه‌های حق علیه باطل در اوج رشادت جان شیرین خود را تقدیم به اباعبدالله حسین(ع) کردند.
 
وی بیان کرد: در این پروژه به بخش‌هایی از حماسه‌آفرینی این شهیدان بزرگمرد در عملیات والفجر8 و کربلای 5 به روایت سیدجواد هاشمی پرداخته شده است.
 
بی‌طرفان افزود: "سیدجواد هاشمی" راوی، امیرحسین میرچی تهیه‌کننده و مجری طرح، مژده ساعی کارگردان بخش شمال کشور، میثم یزدان پناه دستیار کارگردان، علیرضا قادری مدیر تولید، شیدا معززی کیا و مهدی حلاجیان عکاس در این پروژه تلویزیونی همکاری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مستند "موج عشق" با همکاری سپاه پاسداران تنکابن و هیات رزمندگان تنکابن تهیه شد است گفت: این مجموعه داستانی دوران اسارت 9 ماهه سردار شهید محمدرضا ابراهیمی و 8 تن از یاران باوفایش در چنگال خصمانه کومله و دموکرات کردستان را به تصویر می‌کشد.
 
گفتنی است؛ این مجموعه 13 قسمتی به تهیه‌کنندگی امیرحسین میرچی است و قرار است با به وجود آمدن شرایط این مجموعه ارزشی را در محلی با نام 3000 تنکابن تصویربرداری کنیم.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار