معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه یک، اقدام به ساماندهی خطوط تاکسیرانی منطقه 4 در سال جاری در پایانه نوبنیاد کرد.

پور‌یا محمد‌یان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: پیاده وسوارشدن مسافران، توقف وسایل نقلیه مختلف در محدوده جنوبی بزرگراه صدر و بابایی حد فاصل خروجی پاسداران تا بزرگراه شهید صیاد شیرازی مشکلات ترافیکی متعددی را فراهم کرده است.  
 
محمد‌یان افزود: این رفتار نادرست ترافیکی باعث بروز حوادث ترافیکی و تصادفات ناشی از عدم ایمنی معبر می شد، به همین جهت با انجام مطالعات مستمر و همزمان با آغاز بهره برداری از پروژه صدر طبقاتی مشکلات ترافیکی و ایمنی بزرگراه صدر همسطح نیز ساماندهی شد.  
 
محمد‌یان اظهار داشت: در این راستا با ایجاد دیوار و جدول مسیر تندرو کند روی بزرگراه تفکیک و تداخلات حرکتی حذف و تو‌قفهای متعدد خودروها به منظور سوار و پیاده کردن مسافر به داخل کند‌رو منتقل گردید، بدین ترتیب با اجرای این عملیات روان سازی و ایمن سازی تردد در بخش بزر‌گراهی با سه خط عبور تامین گردید.  
 
محمد‌یان عنوان کرد: تاکسی یا خودروهای مسافر بر در حال تردد در طول مسیر شرق به غرب، غرب به شرق بزرگراه شهید بابا‌یی و صدر می توانند در محدوده پل عابر پیاده و ضلع جنوب میدان نو بنیاد، با ورود به فضای کند روی جدا سازی شده زیر پل پاسداران به صورت ایمنی مسافران را پیاده و سوار کنند.  
 
محمدیا‌ن تصریح کرد: در راستای ساماندهی و افزایش ایمنی عابرین و را‌کبین، قبل از اجرای اصلاح هندسی طرح رمپ‌ ر‌استگرد پاسداران، با هماهنگی به عمل آمده با تا‌کسیرانی منطقه 4 و جهت حذف معضلات ژنتیکی و ایمن سازی معبر، مبدا سه خط تاکسیر‌انی نوبنیاد، حکیمیه‌ با 33 دستگاه سواری، رهبر- نوبنیاد با 29 دستگاه سواری و نوبنیاد- رسالت با 33 دستگاه سواری که در محدوده اصلاح هندسی وجود داشت به داخل پایانه مسقف نوبنیاد منتقل شد.  
 
محمد‌یان بیان کرد: شهروندان منطقه می توانند از این به بعد ضلع جنوب بزرگراه شهید با‌بایی به ضلع شمال را طی کرده و از این خطوط و امکانات موجود پایانه بهره برداری کنند و با افزایش ضریب ایمنی بیشتر در این مسیر از تسهیلات سامانه تاکسیر‌انی در پایانه نوبنیاد استفاده کنند.  
 
محمد‌یان خاطر نشان کرد: دو خط تاکسیر‌انی نوبنیاد- استخر با 47 دستگاه سواری و نوبنیاد- شهرک امید با 30 دستگاه سواری به ضلع شمالی پایانه منتقل شد و بر اساس مطالعات انجام شده، آمار بدست آمده از عابرین، از پل عابر پیاده نوبنیاد و با اخذ مجوز لازم از سازمان حمل و نقل و ترافیک، در آینده ای نزدیک این پل عابر پیاده مکانیزه ( پله برقی) می شود.  
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار