مدیر صادرات گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: بر اساس مذاکرات صورت گرفته تونس به جمع مشتریان تراکتورهای تولیدی در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران می‌پیوندد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، خازن در حاشیه بازدید هیئت اقتصادی تونس از مجتمع تراکتورسازی تبریز از تونس به عنوان دروازه بکر برای رسیدن به بازار غرب آفریقا یاد کرد و افزود: در مذاکرات صورت گرفته با هیئت تونسی مقرر شد انواع تراکتورهای تولیدی در تراکتورسازی به این کشور ارسال شود تا زمینه صادرات و مبادلات اقتصادی بیشتر با این کشور فراهم شود.

وی با اشاره به درخواست طرف تونسی مبنی بر راه‌اندازی خط مونتاژ تراکتور در این کشور افزود: تاسیس خط مونتاژ مستلزم برنامه‌ریزی و ارزیابی دقیق و داشتن توجیه اقتصادی است.

ادامه داد: در صورتی که در مراحل بعدی میزان مبادلات اقتصادی بین تراکتورسازی، طرف تونسی و کشورهای واقع در غرب آفریقا به حد مطلوبی برسد مذاکرات مقامات به منظور تاسیس خط مونتاژ تراکتورهای ایرانی در تونس آغاز خواهد شد.

این فعال حوزه صادرات از دانش فنی تراکتورسازی ایران به عنوان مهمترین سرمایه یاد کرد و یادآور شد: تراکتورسازی ایران با نزدیک به نیم قرن سابقه فعالیت در حوزه تولید تراکتور و ادوات کشاورزی دارای ظرفیتهای بالایی از نظر دانش فنی برای سرمایه‌گذاری است.

خازن در پایان گفت: با توجه به علاقمندی طرف تونسی به ایجاد روابط تجاری با گروه تراکتورسازی ایران، پیش‌بینی می‌شود ایجاد بازارهای جدید برای تولیدات این گروه نه تنها در خود تونس بلکه در کشورهای غرب آفریقا و حتی اروپا دور از دسترس نخواهد بود./س

 

برچسب ها: تراکتور ، ایرانی ، مشتری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.