رييس پليس مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به کشف 350 تن انواع مواد مخدر در 8 ماهه سال جاري گفت:استان هرمزگان با کشف بيش از 75 تن مواد مخدر رکورد دار در کشور است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سردار "علي مويدي" درهرمزگان گفت: استان هرمزگان امروزه ميدان يک جنگ نابرابر و محل جولان مافيا و کساني که به صورت پنهان در حال گسترش و شيوع مواد مخدر در دنيا هستند مي باشد و مرزبانان ما در اين منطقه و مجموعه عوامل انتظامي به لحاظ آمادگي و تخصص خوب توانسته اند ضربات مهلکي به پيکره قاچاقچيان وارد کنند. 

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر کشور افزود: در استان هرمزگان فرماندهي انتظامي و مرزباني امروز رکورد دار کشفيات مواد مخدر در بين همه يگان هاي ناجا در سال جاري هستند که اين امر حاصل زحمات، تلاش و داشتن برنامه هاي موثر و اجرايي کردن آن ها است. 

سردار "مويدي"  اظهار داشت: در 8 ماهه امسال بالغ بر 350 تن انواع مواد مخدر در سطح کشور کشف شد که بيش از 75 تن آن  مربوط به استان  هرمزگان  مي باشد که اين مهم با مديريت، برنامه ريزي مناسب و مقابله جدي و هدفمند با باندها، شبکه ها و دستگيري عناصر اصلي و پاکسازي محلات و برخورد با خرده فروشان مواد مخدربوده است. 

اين مقام انتظامي کشور خاطرنشان کرد: با توجه به گرايش و تغيير روش قاچاقچيان درحمل موادمخدر از خشکي به دريا، اين مسير نيز براي سوداگران مرگ خطرناک و ناامن شده و قاچاقچيان به سختي قادر به انجام فعاليت مجرمانه خود هستند. 

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به انسداد مرزهاي شرق کشور، يادآور شد: نزديک به 80 درصد کشفيات مواد مخدر در سال جاري در مرز و حاشيه هاي مرزي صورت گرفته است. همچنين در راستاي انسداد مرزها بودجه خوبي نيز در سال جاري اختصاص داده شده که البته بايد با تقويت و تجهيز يگان ها به ابزارهاي روز اقدام شود و تعامل خوبي نيز با کشورهاي همجوار در بحث مقابله و مبارزه با قاچاق کالا وجود داشته باشد. 

سردار"علي مويدي" تصريح کرد: امروز مواد مخدر يک ديپلماسي خاصي دارد و ايران در حوزه مبارزه با آن با بيش از 40 کشور ارتباط دارد و به لحاظ عملکرد در اين راستا هيچ کشوري در اين سطح قرار ندارد و در واقع ايران پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در دنيا مي باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار