رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت : به ‌زودی برای فعالان بخش کشاورزی کارت عضویت در اتاق را صادر می‌کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


کیوان کاشفی هدف ازبرگزاری چنین جلساتی، رفع مشکلات و موانع بخش خصوصی و ایفای نقش بهترتشکل‌های این بخش در برنامه‌های استان  عنوان کرد.

وی  افزود: در جلسات مختلفی که با استاندار داشتیم مشکلاتی که استان کرمانشاه در حوزه‌های تجارت خارجی با آن مواجه بوده را مورد بررسی و پیگیری قرار دادیم.

به گفته رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه، هر یک از بخش‌ها در استان باید از پتانسیل‌های موجود همان بخش، نهایت استفاده را برده و در این جلسات دیدگاه‌ها و نظرات خود رااعلام کنند.

کاشفی خاطرنشان کرد: در تمام حوزه‌ها تشکل‌های بخش خصوصی، اصناف و اتحادیه‌ها چالش‌های پیش‌روی هر بخش و راه‌کارهای مناسب را به این کمیته ارائه دهند تا مورد بررسی و در صورت امکان پیگیری لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از بخش‌های مهم در اقتصاد استان کرمانشاه بخش کشاورزی است، تاکید کرد: فعالان بخش کشاورزی و مسئولان در این نشست، سعی کنند با هم‌اندیشی و هم‌فکری مهمترین مشکلات این حوزه را مشخص کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه اتاق بازرگانی را اتاق تشکل‌ها عنوان کرد و افزود: اتاق بازرگانی در تلاش است که امکانات را برای حل و فصل مشکلات پیش‌روی بخش کشاورزی فراهم کند.

کاشفی با بیان اینکه سیاست ما تعامل با بخش دولتی است، اظهار داشت: مدیران دولتی به‌ دلیل اینکه در جایگاه حاکمیتی قرار داشته، زاویه دید متفاوتی با بخش خصوصی دارند که البته قابل احترام است.

به گفته این مسئول، بخش خصوصی باید به این خودباوری برسد که اگر اتفاقی در کشور رخ دهد، بخش خصوصی می‌تواند آن را به ‌راحتی حل کند.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه باتاکید بر اینکهاتاق بازرگانی طرف فرد خاصی را نمی‌گیرد،تصریح کرد: اعضا و فعالان بخش کشاورزی باید در فضای مطلوب از پتانسیل‌های موجود به‌ خوبی استفاده کنند./س


برچسب ها: کرمانشاه ، اتاق ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.