تیم والیبال سفیر قم با کسب رتبه ششم گروه دوم به کار خود در نیم فصل نخست پیکارهای لیگ دسته اول والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور پایان داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور در سال‌جاری با عنوان جام ولایت دیدارهای دور رفت خود را پشت سر گذاشته و اکنون تیم‌های حاضر در این دوره در تعطیلات نیم فصل به سر می‌برند.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشورمان امسال مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول کشور با عنوان جام ولایت با حضور 18 تیم در 2 گروه برگزار می‌شود و نسبت به سال گذشته 2 تیم بیشتر در این دوره حضور یافته‌اند.

رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول کشور در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با حضور 18 تیم در 2 گروه 9 تیمی برگزار می‌شود و هر هفته یک تیم از هر گروه استراحت خواهد داشت در حالی که تیم سفیر به عنوان نماینده قم در این پیکارها حضور دارد.

گروه نخست این فصل از مسابقات لیگ دسته اول والیبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور را تیم‌های پیشگامان کویر یزد، عقاب تهران، شهرداری پیشوا، گل گهرسیرجان، پاس قوانین، دلیران دشتی بوشهر، شکوفا صنعت پویا، شهرداری کرج و شهرداری همدان تشکیل می‌دهند.

همچنین تیم‌های حاضر در گروه دوم رقابت‌های این دوره لیگ دسته اول والیبال کشور نیز مناطق نفت‌خیز جنوب، شهرداری ملکان، کاله جوان، فولاد عظیمی گنبد، شهدای ورزشی کرمانشاه، شهرداری دزفول، سفیر قم، مقاومت شهرداری ارومیه و ذوب‌آهن اصفهان هستند.

مرحله مقدماتی این رقابت از چهارشنبه هجدهم آبان‌ماه آغاز شده است و در حالی که هر هفته هفت بازی برگزار شده، نیم فصل نخست در گروه‌های دو‌گانه به پایان رسیده و تیم‌ها از روز یکشنبه هشتم دی‌ماه کار خود را در دور برگشت از سر می‌گیرند.

در گروه دوم این رقابت‌ها و در پایان نیم فصل نخست بازی‌های مرحله گروهی، هم‌اکنون تیم فولاد عظیمی گنبد با کسب 19 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی ایستاده است در حالی که جدی‌ترین تعقیب کننده‌های این تیم مناطق نفت‌خیز جنوب و شهرداری دزفول هستند که هر کدام 17 امتیاز دارند و در حال حاضر مکان‌های دوم و سوم جدول را در اختیار گرفته‌اند.

همچنین تیم والیبال مقاومت شهرداری ارومیه با کسب 13 امتیاز در مکان چهارم جای دارد و 2 تیم 11 امتیازی یعنی کاله جوان مازندران و سفیر قم در رده‌های پنجم و ششم جای دارند و با توجه به اینکه چهار تیم از این گروه به پلی آف لیگ برتر صعود می‌کند، در دور برگشت جدال این تیم‌ها نزدیک‌تر دنبال خواهد شد ضمن اینکه تیم‌های شهدای ورزش کرمانشاه با 9 امتیاز، شهرداری ملکان با هشت امتیاز و شهرداری همدان با سه امتیاز در رده‌های هفتم تا نهم گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول والیبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور ایستاده‌اند./س

برچسب ها: قم ، رتبه ، ششم ، سفیر ، نیم ، فصل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.