معاون امورعمراني استانداري همدان از حذف گردنه دخان با بهره برداري از 10 کيلومتر ديگر از آزاد راه همدان – ساوه در اين محور مواصلاتي مهم استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛  خسرو سامري صبح امروز در آيين بهره برداري از 10 کيلومتر جديد آزاد راه همدان- ساوه، گفت: 30 کيلومتر از آزاد راه همدان - ساوه باقي مانده بود که 10 کيلومتر از آن امروز به بهره برداري رسيد و گردنه  دخان از مسير حذف شد  و رانندگان براي تردد در اين مسير ديگر نياز به عبور از اين گردنه سخت گذر را ندارند.
وي ادامه داد : بهره برداري از اين طرح ملي در کاهش بار ترافيکي اين محور نيز اثر گذار بوده و موجب روان سازي تردد در اين محور شرياني و پر تردد مي شود.
معاون امورعمراني استاندار تصريح کرد : براي بهره برداري از 10 کيلومتر از آزاد راه همدان - ساوه ابیش از100 ميليارد ريال هزينه شده است.
سامري با بیان اينکه معاون وزير راه و شهر سازي پيشتر با اختصاص 175 ميليارد ريال به اين طرح موافقت کرده است، خاطرنشان کرد: 50 ميليارد ريال از اين ميزان پيشتر جذب و هزينه شده و در بازديد امروز نيز قرار شد 50 ميليارد ريال ديگر تا هفته آينده به اين طرح اختصاص يابد./س
برچسب ها: حذف ، بهره برداری ، گردنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.