مهمترین عناوین روز گذشته این صفحه به شرح زیر می‌باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، 
«گراهام آليسون» و «گري سيمور» کارشناسان مرکز بلفر در مرکز تحقيقات دانشگاه هاروارد در مقاله‌اي بهترين استدلال‌ها در حمايت از لغو تحريم‌هاي ايران به منظور تسهيل يک معامله دائمي هسته‌اي را گردآوري و ارائه کرده‌اند.
هماهنگ كننده هيئت ملي مخالفان سوريه خواستار مشاركت ايران در اجلاس ژنو2 شد.
عباس عراقچی معاون حقوقی و امور بین الملل وزارت امور خارجه، اعلام کرد پیشرفت در مذاکرات کارشناسی ایران با ۱+۵ «اندک» بوده است.
الحياه به نقل از خبرگزاري أناضول تركيه به اتهاماتي پرداخت كه مرسي با آن مواجه است.
رئيس شوراي استانداري استان کربلا پيش بيني کرد امسال بيست ميليون نفر در مراسم اربعين شهادت امام حسين (ع) در اين شهر شرکت کنند.
هماهنگ كننده هيئت ملي مخالفان سوريه خواستار مشاركت ايران در اجلاس ژنو2 شد.
گزارشها نشان مي‌دهد آمريکا چندين دهه است صدها موشک اتمي خود را آماده شليک قرار داده است.
معارضان سوری به روزنامه "الحیات" اعلام کردند آنها از مقامات آمریکا، روسیه و اخضرابراهیمی، نماینده سازمان ملل در نشستی که روز جمعه در ژنو برگزار کردند، شنیده‌اند که پیشنهادی برای حل مسئله حضور ایران در ژنو 2 مطرح شده است.
بازرس کل نيروي هوايي آمريکا در گزارشي‌ علل برکناري ژنرال "مايکل کاري" فرمانده يگان‌هاي موشکي راهبردي در نيروي هوايي آمريکا را هنگام سفر کاري اين ژنرال به مسکو در اکتبر گذشته رفتار ناشايست وي اعلام کرد.
هيلاري کيلنتون با اشاره به ميزان زياد بيکاري در آمريکا و اخراج افراد از محل کارشان تصريح کرد لازم است در آمريکا يک زن رئيس جمهور شود.
نيروهاي امنيتي رژیم اسرائيل در امتداد مرزها با سوريه به حال آماده باش کامل درآمدند .
يک کارشناس آمريکايي گفت توافق ژنو يخ روابط قطع شده ايران و آمريکا را شکست و همين مسئله بزرگترين دستاورد توافق ژنو است.
شبکه تلويزيوني الميادين گزارش داد: کند بودن مذاکرات هسته اي در ژنو بين ايران و گروه پنج بعلاوه يک مستلزم ابتکار جديدي براي پيشرفت اين مذاکرات است.
کارشناس آمريکايي موسسه بروکینگز تصريح کرد پرهيز از نظامي‌گري آمريکايي و تنش‌زدايي با ايران، رويکرد صحيحي است که واشنگتن مي‌تواند در منطقه در پيش بگيرد و نمي‌توان غني سازي اورانيوم در ايران را به صفر رساند.
ميخائيل خودورکوفسکي از مخالفان روسيه روز يکشنبه اعلام کرد مقامات روس مي خواستند من اين کشور را ترک کنم.
شبكه ده تلويزيوني رژیم صهیونیستی در گزارشی نفوذ "واحد سايبري " جمهری اسلامی ايران به پایگاه اطلاعاتی ارتش این رژیم را تأييد كرد.
روزنامه صهيونيستي ازاختلاف واشنگتن وتل آويو درباره فروش تجهيزات به پکن خبر داد .

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار