عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تحریم‌های جدید علیه ایران اسلامی نشان از بی‌صداقتی آمریکاست و تیم مذاکره‌کننده باید با ظرافت و حساسیتی بیشتر وارد مذاکره شود و نگویند که این تحریم‌ها هیچ ارتباطی با نشست ژنو ندارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "کمال علیپور بنکداری "نماینده مردم قائم‌شهر در جلسه علنی امروز یکشنبه (1 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تسلیت به مناسبت اربعین حسینی، اظهار داشت: یقین داریم تا نهضت حسینی زنده است، روحیه ایثار، مقاومت و شهادت زنده است و این فرهنگ هیچ‌گاه سرد و خاموش نخواهد شد و آمریکا و سران کشورهای غربی بدانند تا زمانی که این فرهنگ زنده است، این مردم را نمی‌توان با زور، اسلحه، ترور و تحریم به زانو در آورد و قطعاً بازنده این میدان کسانی خواهند بود که در مقابل این مردم و فرهنگ ایستادگی کنند.
 
وی در ادامه خطاب به تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان، افزود: حرکت عظیم اربعین حسینی با حضور پررنگ در انتخابات و همچنین رهبری هوشیار، بصیر و توانمند پشتیبان شما خواهند بود، پس ذره‌ای از حق خودمان نباید کوتاه بیاییم.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره یه تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان اظهار داشت: تحریم‌های جدید علیه ایران اسلامی نشان از بی‌صداقتی آمریکا است و تیم مذاکره‌کننده باید با ظرافت و حساسیتی بیشتر وارد مذاکره شود و نگویند که این تحریم‌ها هیچ ارتباطی با نشست ژنو ندارد.
 
این نماینده مجلس ادامه داد: تصویب اخیر تحریم‌ها و قطعنامه ضد ایرانی در رابطه با نقض حقوق‌ بشر از نشانه‌های بی‌صداقتی آمریکا و ایادی آنهاست، آیا باز هم می‌شود گفت که رئیس‌ جمهور بی‌نزاکت آمریکا را با شعور و با ادب دیدم؟
 
علیپور تاکید کرد: دولت در ارائه بودجه در زمان مقرر عدالت را فدای سرعت کرده است، دولت مبنای اصولی برنامه پنجم را در لایحه بودجه رعایت نکرده، وابستگی دولت به نفت از نگاه درآمدی بیشتر شده و در مبحث‌ مالیاتی نیز با توجه به عدم دسترسی‌های نوین و شبکه‌های مالیاتی، تحقق آن دور از دسترس است و بار روانی آن سبب تورم بیشتر در جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: موضوع مهم دیگر بودجه، عدم رعایت در استان‌هاست، کاهش شدید بودجه استان خوزستان و عدم رعایت توسعه متوازن باعث نگرانی شدید مردم حوزه انتخابیه‌ام شده است.
 
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و از مسئولان خواستار پیگیری این مشکلات و حجل آنها شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار