نمایندگی ولی فقیه در بیناد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: مسوولان بنیاد شهید سراسر کشور نسبت به اجرای وظایفی که دولت فعلی در قبال خانواده شهدا و ایثارگران بر عهده دارد، خیلی خوش بین هستند.


حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله حسنی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، با بیان این مطلب افزود: دکتر حسن روحانی به طور جدی در برنامه کاری خودش دیدار باخانواده شهدا و ایثارگران و توجه به مشکلات آن ها را قرار داده و به تمامی وزیران نیز توصیه اکید دارد که حتما باید به این مقوله توجه جدی داشته باشند.

وی با بیان این که ترویج فرهنگ ایثارگری در جامعه یکی از مهم ترین دغدغه های مقام معظم رهبری است تصریح کرد: همه چیز نظام به برکت خون شهدا و استقامت و پایداری خانواده ی آن ها در طول بیش از سه دهه حفظ شده است بنابراین تمام دولت مردان باید بدانند که افزایش بصیرت و آگاهی مردم و ارایه تسهیلات شایسته به جامعه ایثارگری لازمه بقای دولت اسلامی در کشور است.

حجت الاسلام و المسملین حسنی ضمن ابراز خرسندی از توجه جدی صدا و سیمای جمهوری اسلامی به برنامه های مربوط به ایثارگران در کشور اظهار امیداواری کرد: چنانچه چنین تعاملی در تمام ارگان ها با بنیاد شهید شکل بگیرد مشکلات جامعه ایثارگری به حداقل می رسد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.