معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 2 گفت: در روز اربعین حسینی که مصادف با 20 صفر است،کاروان خاتون داغدیده و حرکت نمادین اسرای کربلا از میدان بهرود تا چهار راه سرو پذیر‌ای عزاداران ابا‌عبدالله (ع) است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، صابونچی گفت: ماه صفر بسیار ارزشمند و از ماه‌های حرام است. اتفاقات و حوادث بزرگ این ماه شهرداری منطقه 2 تهران را بر آن داشت تا به ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به این مناسبت به یکی از اهداف خود که ترویج فرهنگ عاشورایی و  ارزش‌ها و باورهای دینی به مردم و به خصوص نسل امروز ارائه کند.

صابونچی در ادامه با بیان این‌که 28 و 29 صفر روز در سوگ نشستن با پیامبر اعظم(ص) و امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا است، افزود: تجمع دسته‌های عزاداری در میدان شهید تهرانی مقدم در شب شهادت امام رضا (ع) در کنار شهروندان عاشورایی منطقه 2 تهران در سوگ خواهد نشست، همچنین مسجد فاز یک بوستان نهج‌البلاغه همجوار با شهرداری گمنام 8 سال دفاع مقدس مراسم ویژه‌ عزاداری با سخنرانی کارشناسان مذهبی و طراحان اهل بیت برگزار خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت: روز چهاردهم دی ماه از خادمین حسینی تجلیل به عمل می‌آید که 72 مسجد در منطقه 2 برنامه‌های ویژه‌ای برای عزاداری در ماه سفر دارند.

انتهای پیام
برچسب ها: میدان ، گمنام ، عاشورایی ، امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار