سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از آغاز به کار دبیرخانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان البرز در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، مجید سریزدی امروز(اول دی)، در جمع خبرنگاران گفت: تبلیغات و فراخوان گسترده این طرح ملی با جانمایی مکان‌ها در بیش از 500 نقطه استان از طریق بیلبوردهای شهری، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی آغاز می‌شود و طی آن از تمامی سرمایه‌گذاران برای ارائه طرح‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری دعوت به عمل خواهد آمد.

وی با بیان این‌که اساس و پایه تعیین فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشارکت مردم خواهد بود، افزود: این مشارکت تنها، سرمایه گذاری مادی نیست بلکه اندیشه و مطالبات مردم نیز برای ما در زمره فرصت‌های سرمایه گذاری به شمارمی رود.

سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در پایان خاطرنشان کرد: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری البرز بهار 93 و با رویکرد دعوت از سرمایه‌گذاران داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود و پیش از آغاز همایش مذکور، با تشکیل سمیناری طی دو ماه آینده کلیه طرح‌ها و پیشنهادات مورد بررسی قرار می‌گیرد و در همایش اصلی که بهار 93 خواهد بود زمینه فرصت‌های سرمایه‌گذاری فراهم می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.