مدیر توسعه امور گردشگری شهرداری تهران از ثبت نام بیش از 30 هزار نفر درکانون های گردشگری محلات شهر تهران خبر داد و گفت: این افراد از تخفیفات ویژه ای در حوزه گردشگری برخوردار خواهند شد.

احمد لو در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر با اشاره به اینکه این کانونهای هم اکنون در حال اردوگیری بوده اظهار داشت: بیش از 30 هزار نفر از شهروندان تهرانی تا کنون در این کانونها ثبت نام نموده اند.  
 
وی با بیان تکمیل فرم ثبت نام و ابراز علاقه مندی در یکی از حوزه های گردشگری، فرهنگی تاریخی را شرط اولیه عضویت در کانونهای گردشگری محلات عنوان کرد و افزود: طبق توافقات صورت گرفته با مراکز خدمات رسانی اعضای این کانونها بر حسب میزان علاقه مندی اعلام شده در فرم ثبت نام از تخفیف 70 درصدی در حوزه های مختلف گردشگری اوقات فراقت، رستوران،‌ شهربازی، سینما، موزه وسایر مراکز برخوردار خواهند شد.  
 
مدیر توسعه امور گردشگری شهرداری تهران تصریح کرد: به هر یک از اعضای این کانونها از کارت عضویت جهت برخورداری از تسهیلات در نظر گرفته شده اعطا خواهد شد.  
 
احمد لو در ادامه از آغاز به کار ستاد گردشگری حوزه شهرداری تهران خبر داد و اظهار داشت: این ستاد در 27 عنوان خدمات گردشگری را به شهروندان ارائه خواهد داد.  
 
وی خاطر نشان کرد: چاپ و توزیع نقشه گردشگری شهر تهران ساماندهی و اختصاص فضاهای اقامتی جهت اسکان مسافرین نوروزی، ارائه فلش کارتهای اطلاع رسانی و رمزینه های گردشگری از جمله موارد در نظر گرفته شده جهت اجرای برنامه های گردشگری نوروز 93 است.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار