مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور با کسب سه مدال برنز توسط کشتی گیران کرمانشاهی حاضر در این مسابقات همراه بود

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور، تیم کرمانشاه توسط کاوه رحمت آبادی،کیوان رستم آبادی و علی آرین پور صاحب سه مدال برنز شد.

رحمت آبادی در وزن 54 کیلوگرم و در کنار میلاد جان جان از همدان توانست به مدال برنز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور دست پیدا کند.
در این وزن ابوالفضل حاجی پور از مازندران و علی جوانمرد از لرستان مقام های اول و دوم را کسب کردند.در وزن 58 کیلوگرم نیز رستم آبادی توانست در کنار علی اکبر محمدی از خراسان شمالی عنوان سوم مشترک و مدال برنز را بدست آورد.

در 85 کیلو نیز آرین پور نماینده کشتی کرمانشاه توانست در کنار محمدرضا نوروزی از تهران بر سکوی سوم ایستاده و صاحب گردن آویز برنز شود.

در این مسابقات همچنین آرمین نعمتی و احمدرضا نوری نمایندگان کشتی کرمانشاه در اوزان 46 و 63 کیلوگرم نیز با قرار گرفتن در رده پنجم به بالا بردن امتیازات تیمی استان کمک کردند.

در پایان این رقابت ها و در رده بندی تیمی، کرمانشاه با کسب 39 امتیاز و پس از تیم های مازندران، گیلان، تهران و توابع تهران مکان پنجم را از آن خود کرد.

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان قهرمانی کشور با شرکت 276 کشتی گیر از 28 استان در قالب 31 تیم، با انجام 323 کشتی در روزهای 28 و 29 آذر ماه در شهرستان ملکان استان آذربایجان شرقی برگزار شد/س

برچسب ها: کرمانشاه ، مدال ، برنز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.