تصاویر گل‌های بهاری در زمستان در نگارخانه هفت شهر به نمایش گذاشته شده است.

سیمین شهروان هنرمندان پیشکسوت نقاشی کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: در نمایشگاه انفرادی نقاشی که در حال حاضر در نگارخانه هفت شهر برگزار شده تازه‌ترین تابلوهایی که با تکنیک آبرنگ خلق‌ کرده‌ام را به نمایش گذاشته‌ام. 
 
وی افزود: بیشتر این تابلوها در برگیرنده طبیعت و طبیعت بی‌جان است که هر کدام از تابلوها سعی کرده‌ام از رنگ‌های گرم به همراه تضادهای رنگی استفاده کنم. 
 
شهروان درباره استفاده از عکس در نقاشی‌هایش تصریح کرد: برای طراحی کردن برخی از تابلوها از عکس آنها استفاده کرده‌ام، در حقیقت برای خلق برخی تابلوها ابتدا از سوژه مربوطه عکاسی کرده‌ام چرا که اگر زمان در سوژه روز بود می‌بایست برای طراحی آن را در همان زمان نگه دارم، بنابراین ابتدا عکس گرفته‌ام و بعد طراحی را آغاز کردم. 
 
این هنرمند پیشکسوت نقاشی کشورمان درباره ضرورت برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: تاکنون نمایشگاه‌های فراوانی در طول بیش از 40 سال فعالیت هنری‌ام برگزار کرده‌ام اما در این سال‌های اخیر بیشتر علاقمند هستم که هنرمندان جوان با تجربیات هنری‌ام که در زمینه نقاشی داشته‌ام بیشتر آشنا شوند و شاید از تجربیات آنان استفاده کنند. 
 
این هنرمند برجسته نقاشی کشورمان که در گروه نسل دوم تصویرگران قرار دارد، بیان کرد: در هر دوره‌ای سوژه‌ای مورد نظرم بوده و آنرا در قالب مجموعه‌ای ارائه کردم. 
 
وی خاطرنشان کرد: در حقیقت در یک دوره هنری علاقمند بودم که پرتره کار کنم و در دوره‌ای دیگر به طبیعت علاقمند شدم بنابراین مجموعه‌ای با عنوان طبیعت را کار کردم. 
 
گفتنی است؛ تعداد زیادی از آثار این هنرمند چند ساعت پیش از برگزاری افتتاحیه به فروش رسید و نمایشگاه وی تا 4 دی در نگارخانه هفت شهر ادامه دارد. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار