حضرت علامه آيت ا.. جوادي آملي در جمع قهرمانان و مسئولین ورزش مازندران گفت : افتخار آفريني ورزشكاران ايراني به خصوص مازندراني ها در مسابقات جهاني ، مايه افتخار و غرور همه مردم ايران است .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛ وي در ديدار با قهرمانان ، مدال آوران و مسوولان ورزش مازندران در موسسه بین المللی علوم وحیانی اسراء در قم افزود : همه كساني كه دل هاي مردم را با كسب مدال و بالا بردن پرچم ايران خوشحال مي كنند ، مورد عنايت ويژه امام زمان (عج) هستند .

اين عالم ديني خطاب به ورزشكاران گفت : شما ورزشكاران در رقابت هايي كه دركشورهاي ديگر برگزار مي شود ، سفير اخلاق ، ديانت ، ادب و معرفت مردم ايران هستيد و بايد سزاوارانه براي شناساندن هر چه بهتر اين خصوصيات مثبت در كنار پرداختن به ورزش تلاش كنيد .

آيت الله جوادي آملي افزود : آن چه بايد مورد توجه و اهميت بيشتر قرار گيرد ، توجه بيشتر به اخلاق و فرهنگ است كه ترويج آن به خصوص در زماني كه شما در سطح اول ورز ش قرار داريد ، يك ضرروت است .

وي ادامه داد : آن چه موجب تمايز شما از ورزشكاران ديگر كشورها است فقط مدال آوري نيست بلكه اخلاق اسلامي و عمل كردن به آن است كه موجب تغيير نگاه ها به سمت شما و ايران مي شود .

اين عالم ديني جهان اسلام گفت : بايد علاوه بر رعايت اخلاق و منش هاي اسلامي و ديني در زندگي شخصي ، نمود آن در صحنه هاي ورزشي به خصوص در زمان رقابت با رقيبان نيز به خوبي مشاهده شود/س

/انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.