يکصد و بيست فروند موشک گراد که تروريستها در نزديک کربلا براي حمله به حرم امام حسين (ع) آماده کرده بودند، کشف شد.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه ، منابع امنيتي عراقي فاش ساختند يک گروه گشتي وابسته به لشکر واکنش سريع ارتش عراق  120 فروند موشک گراد به همراه تجهيزات پرتاب آن را که براي حمله به شهر مقدس کربلا آماده شده بود کشف کردند. اين شهر اين روزها شاهد برگزاري مراسم هاي عزاداري به مناسبت اربعين امام حسين (ع) است.

اين موشکها در منطقه الاسود در شمال استان بابل و در مرز استان کربلا کشف شده است. در کنار اين موشکها طرحها و نقشه هايي در يک سنگر نيروهاي القاعده کشف شده است.

مدارک کشف شده حاوي اطلاعات سري بسيار مهم و نامه هايي درخصوص تقسيم شمال بابل و استان الانبار به عنوان مقدمه تشکيل دولت اسلامي عراق است. در اين منطقه همچنين تونلهايي کشف شده است که افراد مسلح از طريق آن به سمت استان الانبار و مرز عراق با سوريه فرار کرده‌اند.

اين دستاورد امنيتي درحالي صورت گرفته است که عراق اين روزها شاهد انفجارها و اقدامات تروريستي بسياري عليه زائران حرم امام حسين (ع) است.

نيروهاي امنيتي عراق تدابير امنيتي شديدي را در کربلا براي تامين امنيت زائران به اجرا گذاشته اند. اکنون عراق از ميراث مرگي که آمريکائي‌ها برجاي گذاشته اند رنج مي برد و شهروندان عراقي هزينه نتايج اشغالگري‌هاي آمريکا را مي‌پردازند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار