همدان/تاکید نماینده مردم همدان و فامنین:

بر ضرورت تداوم کار کارگروه تحقیق و تفحص از بنیاد شهید

رئیس هیات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران بر ضرورت تداوم کار کارگروه تحقیق و تفحص از بنیاد شهید وامورایثارگران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ امیر خجسته افزود: مشکلات زیادی اعم از کمبود اعتبارات در مسیر کار تحقیق و تفحص از بنیاد شهید وجود داشت اما به طور حتم اعضای این کارگروه هر بار مصمم‌تر از قبل به کار خود ادامه‌ می‌دهند تا به نتیجه مدنظر دست یابند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی‌ تصریح کرد: استفاده از کارشناسان خبره و با تجربه از برنامه‌های کارگروه تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران است تا هرچه سریع‌تر گزارشی از عملکرد این نهاد در صحن علنی مجلس ارایه شود.
 وی با تاکید بر اینکه تاکنون دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری لازم را با این کمیته داشته‌اند،‌ در مورد زمان ارایه گزارش از تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران ، افزود: در ابتدا به دلیل فراهم‌سازی مقدمات از جمله سامان دادن به تیم‌های کارشناسی، کار با کمی تاخیر آغاز شد و درواقع می‌توان گفت یک الی دو ماه است که تمرکز بر تحقیق و تفحص از بنیاد شهید صورت گرفته است./س
برچسب ها: ضرورت ، تداوم ، بنیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.