مسئول بسیج سازندگی سیب و سوران گفت: کارگاه توجیهی ترویجی اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی شهرستان سیب و سوران در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، جواد جهاندیده اظهار داشت: جلسه توجیهی اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی و جهاد کشاورزی شهرستان سیب و سوران در راستای معرفی ظرفیت های اشتغال زایی این شهرستان برگزار شد.

مسئول بسیج سازندگی سیب و سوران بیان کرد: در این کارگاه آموزشی به آموزش شیوه‎های توسعه پرورش ماهی در زیرچاهک‎های تلمبه خانه‎های کشاورزی استخر پرورش ماهی  پرداخته شد.

جهاندیده افزود: واگذاری و توزیع طرح‎های اقتصاد مقاومتی در زمینه فعال کردن استخرهای غیرفعال منطقه و معرفی ظرفیت‎های اشتغالزایی شهرستان در زمینه کشاورزی شامل پرورش مرغ، ماهی، کارگاه شیره کشی خرما، تولید نوفان و پوشال کولر از ضایعات درخت  خرما از جمله برنامه‎های بسیج سازندگی در این کارگاه آموزشی بود.

مسئول بسیج سازندگی سیب و سوران با معرفی ظرفیت‌های اشتغالزایی در زمینه کشاورزی شهرستان بیان داشت: با استفاده از امکانات، سرمایه ها و بکارگیری همه عوامل اقتصادی باعث ایجاد اشتغالزایی در شهرستان باشیم و با آسیب شناسی از طرح‎های اقتصاد مقاومتی در مقاطع مختلف باید نسبت به رفع نواقص این طرح‎ها اقدام کنیم.

وی در پایان اذعان داشت: در این کارگاه یک روزه مسئول شیلات و دامپزشکی شهرستان نیز به معرفی بیماری‎هایی که آبزیان و ماهی‎ها را تهدید می‎کند، پرداخت.

انتهای پیام/م
برچسب ها: تعزیرات ، بسیج ، زاهدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.