نشريه صهیونیستی «آلگماينر» در مقاله‌اي با عنوان «تحريم‌ها تاريخ گذشته‌اند» ، تصريح کرد تحريم ديگر کارساز نيست و آمريکا بايد به گونه‌اي ديگر با ايران تعامل کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، در مقاله نشريه اينترنتي «آلگماينر» آمده است: گروههاي طرفدار اسرائيل  که با حمايت از دور جديد تحريم‌ها در کنگره تلاش مي‌کنند اطراف کاخ سفيد مانور  دهند، هنوز در بهت و حيرت به سر مي‌برند. چنين به نظر مي‌رسد که اوباما راه خود را مي‌رود. مجلس سنا يک ساختار بزرگ است که مردان خيلي کوچک را در خود جا داده است.

این نشریه می‌نویسد: آنها به خوبي مي‌دانند که رئيس جمهور پي نخود سياه رفته است، چاک شومر، رابرت منندز بيش از همه به اين واقعيت واقفند.

به نوشته «آلگماينر»، تلاش براي وضع تحريم‌هاي جديد يک بازي متعلق به گذشته است. ايپک و ديگر گروههاي لابي يهود از ترميم روزنه‌هايي در يک سد صحبت مي‌کنند که همين الان فرو ريخته است.چين ، هند و کشورهاي اتحاديه اروپا به دنبال افزايش همکاري‌هاي تجاري خود با جمهوري اسلامي‌اند.

الگماینر مدعی است: واقعيت غم انگيز اين است که همانطور که نورمن پودهورتس تحليلگر وال استريت ژورنال مي گويد:« انتخاب بين  يک جنگ متعارف امروز  و يا يک جنگ هسته‌اي در آينده است.»

اقدام يکجانبه نظامي براي اسرائيل دو خطر در بردارد: اولين خطر ، ضد حمله احتمالي از سوي ايران و حامیانش و دوم پيامدهاي ديپلماتيک آن در سطح جهاني است.

نويسنده مقاله در پایان و در توصيه‌ای صهیونیستی به سازمان آيپک مي‌نويسد که بهترين راه نوشتن يک نامه به کنگره و گرفتن تاييد حق دفاع از خود براي اسرائيل است يعني اين که اسرائيل در صورتي که ناچار شود مي‌تواند به ايران حمله کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار