نماینده قم در مجلس بر حرمت قائل شدن برای قم و حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید از سوی تمام مسئولان و مدیران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی عصر دیروز در مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید قم اظهار کرد: استانداران قبلی قم حرکت‌های عمرانی و فرهنگی خوبی را در قم آغاز کردند و این مسیر همچنان ادامه دارد.

وی افزود: امیدواریم استاندار جدید قم هم ارتباط بیشتری با مراجع، حوزه علمیه و نهادها و ادارات داشته باشد و خداوند نیز راهگشای ما باشد تا تحولی که در قم شروع شده با تمام توان ادامه یابد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی‌منش سوابق خوب و تجربیات مفیدی در مراکز مختلف داشته است گفت: تجربیات وی در مدیریت عالی استان قم به کار خواهد آمد.

وی ادامه داد: آیات قرآن ناظر بر این حقیقت است که عده‌ای در زمین تمکن می‌یابند و زمینه خدمت را به دست می‌آورند که آنها نسبت به احیای ارزش‌های الهی اقدام می‌کنند ولی همگان چنین ویژگی‌ ندارند.

آشتیانی با اشاره به شیوه مدیریت شهید رجایی عنوان داشت: این شخصیت انقلابی به محض رسیدن به پست ریاست جمهوری دستور داد که مسئولان و مدیران و همه کارکنان به نماز جماعت در ادارات اهمیت بدهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه افزود: شهید رجایی همواره می‌گفت من فرزند ملت و مقلد امام خمینی(ره) هستم؛ مسئولان برای انتخاب کسانی که می‌خواهند تحولی در کشور ایجاد کنند باید به معیارهای صحیح اسلامی و دینی توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه قم حرم اهل بیت(ع) است و مراجع عظام تقلید در این شهر سکونت دارند گفت: انقلاب اسلامی از قم شروع شده و همه این جایگاه‌ها به دلیل همان حرکتی است که در ابتدا شروع شد و نهضت اسلامی را شکل داد؛ باید برای قم ارزش قائل شد.

آشتیانی ضمن تقدیر از انتخاب استاندار جدید عنوان داشت: هیئت دولت برای انتخاب استاندار قم دقت و توجه ویژه داشته است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حرمت قائل شدن برای قم و حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید از سوی تمام مسئولان و مدیران خاطرنشان کرد: مراجع تقلید ما محل مراجعه مردم برای همه کارها هستند و آنچه آنها برای تمام کشور مصلحت می‌دانند باید مورد توجه مسئولان باشد./س


برچسب ها: قم ، جایگاه ، حرمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.