به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ رییس سازمان راهداری در شیراز گفت: در قانون هدفمندی یارانه ها نوسازی ناوگان حمل و نقل پیش بینی شده است اما اعتبارات اختصاص یافته در حدودی نیست که صاحبان خودرو های سنگین را به نوسازی ترغیب کند.
داود کشاورزیان ابراز امیدواری کرد : پس از تبیین مسئله و تعیین میزان اعتبارات دولتی اختصاص یافته و افزایش سهم تسهیلات شاهد ترغیب بیشتر در نوسازی ناوگان حمل و نقل باشیم.
وی نوسازی ناوگان حمل و نقل را به لحاظ کاهش مصرف سوخت و ملاحظات زیست محیطی مهم دانست و افزود: اعتبارات اختصاص یافته دولت در دو تا سه ساله ازمحل صرفه جویی سوخت بازگردانده می شود و نوسازی این ناوگان برای دولت سرمایه گذاری کوتاه مدتی است.
معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص قرار گرفتن رانندگی به عنوان شغل سخت گفت: رانندگی در واقع جز مشاغل سخت و زیان آور است اما به صورت قانونی شمول رانندگی به عنوان شغل سخت به نفع رانندگان نیست.
داود کشاورزیان افزود : این اتفاق نکات مثبت و منفی فراوانی دارد که از جمله نکات منفی آن محدودیت تردد روزانه رانندگان از 8 ساعت به 6 ساعت و بازنشستگی در سن 50 سالی است ./س
انتهای پیام/