وزیر کشور گفت: استاندار جدید قم با تجهیز منابع و تشکیل کارگروه های مختلف، تجهیز منابع در قم را پیگیری کند تا با حفظ وحدت، انسجام و همدلی گام های مهمی در رشد و توسعه استان برداشته شود و شاهد این باشیم که قم الگوی مناسبی در حوزه های مختلف برای کل کشور باشد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ وزیر کشور، با بیان اینکه جایگاه قم، فراملی و بین المللی و این شهر مرکز صدور و انتشار تفکرات ناب اسلامی است گفت: امروز نگاه جهانیان به این شهر مقدس و جایگاه بالایی است که در نشر تفکرات ناب اسلامی دارد.

عبدالرضا رحمانی فضلی عصر شنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار قم اظهار داشت: هرچقدر به جلو حرکت می کنیم با توجه به نیاز انسان ها به اندیشه های پاک الهی، مرکز توجهات جهانیان نیز به شهر قم بیشتر معطوف می شود.

وی گفت: قم شهری مهم است و باید به عنوان الگو مطرح شود.

رحمانی فضلی در ادامه با قدردانی از خدمات کرم رضا پیریایی استاندار سابق قم افزود: جابه جایی مسوولیت ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی براساس تغییر دولت ها و جابه جایی گفتمان ها صورت می گیرد و تغییرمسوولیت ها امری طبیعی است و به هیچ وجه به معنای ضعف مدیران سابق نیست.

وی ادامه داد: افرادی در دولت های جدید مسوولیت ها را به عهده می گیرند که باید گفتمان دولت منتخب مردم را محقق کنند و انتخاب حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش به عنوان استاندار جدید قم و نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان قم، لطف خداوند بوده است که شامل حال ایشان شده است.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام صالحی منش مورد تایید و لطف همه دوستان در استان و کشور است گفت: همه، اخلاق و مناسبات ایشان را تایید کرده اند و امیدواریم با همین حسن خلق، همکاران خود را در مسوولیت های مختلف استان قم تعیین کند و شرایط قم را در حوزه اجرایی به خوبی اداره کند و از حمایت های دولت و وزارت کشور نیز بهره مند خواهد شد.

وزیر کشور همچنین ابراز امیدواری کرد: استاندار جدید قم بتواند اعتدال را که گفتمان دولت یازدهم است، در استان پیاده کند.

رحمانی فضلی افزود: حجت الاسلام صالحی منش با توجه به اینکه عالم دینی است و سکانداری استان را بر عهده گرفته است موضوع عدالت را در تمام ابعاد در حوزه جغرافیایی خود محقق کند.

رحمانی فضلی با اشاره به ظرفیت های مهم قم گفت: استاندار جدید قم با تجهیز منابع و تشکیل کارگروه های مختلف، تجهیز منابع در قم را پیگیری کند تا با حفظ وحدت، انسجام و همدلی گام های مهمی در رشد و توسعه استان برداشته شود و شاهد این باشیم که قم الگوی مناسبی در حوزه های مختلف برای کل کشور باشد.

در پایان این این مراسم پس از معرفی حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمد صادق صالحی منشˈ به عنوان استاندار قم ، از خدمات ˈ کرم رضا پیریاییˈ استاندار سابق قم قدردانی شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: وزیر ، کشور ، استاندار ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار