امام جمعه شهر های پردیس و رودهن گفت: مصرف گاز کشور متناسب با جمعیت قاره اروپااست والگوی مصرف منابعی مانند آب و برق و گاز در کشور از ساختاری ناسالم برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: در دورات حیات با برکت نظام جمهوری اسلامی ایران حتی روستاهای دور افتاده کشور هم از موهبت منابع طبیعی مانند آب و برق و گاز به عنوان نیاز های زیربنایی بهره مند هستند و از این نعمت الهی استفاده می کنند .

وی میزان مصرف گاز کشور را متناسب با جمعیت قاره اروپا دانست وتصریح کرد : الگوی مصرف منابعی مانند آب و برق و گاز در کشور از ساختاری ناسالم برخوردار است الگوی مصرف باید در بین جامعه از طریق مدارس و دانشگاهها و سایر ادارات و نهاد ها فرهنگسازی شود .

امام جمعه شهر های پردیس و رودهن در ادامه این مطلب اضافه کرد: الگوی مصرف حتی در حوزه مصرف غذا و بهداشت غذایی از وضعیتی ناسالم برخوردار می باشد با وجود منابع عظیم گازی در کشور به عنوان منبع تامین کننده گاز کشور تا 500 سال آینده نباید نسبت به مقوله مهم صرفه جویی بی تفاوت باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین توسلی در خاتمه اظهارداشت :اصلاح الگوی مصرف دستور اخلاقی است و باید در جریان استفاده از انرژی از طریق گاز و برق به عنوان شاخه های موجود مصرف بهینه و درست را در دستور کار قرار داد ./س


برچسب ها: گاز ، مصرف ، ایران ، اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.