هفته دوم از دور رفت لیگ برتر کاراته بانوان جمعه 29 آذر ماه در سالن شهید کبکانیان تهران پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، پس از برگزاری هفته دوم لیگ برتر بانوان تیم مقاومت بسیج با 4 بردی که بدست آورد 12 امتیازی شد و در صدر جدول گروه یک قرار گرفت.

در دیدارهای این هفته گروه یک، تعاونی ولیعصر(عج) 16 بر 11 شهرداری سیرجان را شکست داد، مقاومت بسیج 25 بر 3 از سد هیات کاراته استان مرکزی گذشت، مقاومت بسیج 28 بر صفر باشگاه حامی را مغلوب کرد، هیات کاراته مرکزی 18 بر 8 شهرداری سیرجان را برد، هیات کاراته مرکزی 23 بر 4 بر تعاونی ولیعصر (عج) پیروز شد و شهرداری سیرجان 24 بر 4 باشگاه حامی را مغلوب کرد.

دو دیدار معوقه نیز در این گروه انجام شد که شهرداری سیرجان با نتیجه 23 بر 4 از مقاومت بسیج شکست را پذیرفت و تعاونی ولیعصر(عج) هم 25 بر 3 به تیم مقاومت بسیج باخت.

در گروه دوم هیات کاراته تهران 21 بر 7شهرداری باقر شهر را شکست داد و در دومین دیدار با همین نتیجه مقابل شهرداری زنجان پیروز شد با 12 امتیاز در مکان نخست جدول رده بندی ایستاد.

در سایر دیدارها مس کرمان 14 بر 13 از شهرداری زنجان شکست خورد، شهرداری زنجان 19 بر 8 از سد شهرداری باقر شهر گذشت، مس کرمان 18 بر 10 هیات کاراته قم را مغلوب کرد و شهرداری باقر شهر 15 بر 8 مقابل هیات کاراته قم به برتری رسید.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کاراته ، بانوان ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار