معاون توسعه خدمات اجتماعی سازمان رفاه،خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری مراسم ویژه "شب یلدا" در مددسراها و سامانسراهای این سازمان خبر داد.

رضا جهانگیری‌فر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبرافزود: در راستای تکریم افراد بی‌خانمان پایتخت ،هرساله برنامه‌های مناسبتی مذهبی،فرهنگی و ملی در مراکز حمایتی تابعه شهرداری تهران برای افراد جامعه هدف اجرایی می‌شود که امشب ، همزمان با فرا رسیدن طولانی ترین شب سال،این مراسم نیز دراین مراکز برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه برگزاری چنین مراسمی در تغییر شرایط روحی و روانی مددجویان جامعه هدف موثراست تصریح کرد: خوشبختانه در برگزاری این گونه مراسم،خیرین و نیکوکاران مشارکت قابل توجهی دارند.
 
به گفته معاون توسعه خدمات اجتماعی سازمان رفاه شهرداری تهران،قراراست در مراسم طولانی ترین شب سال،به غیر از پذیرایی ویژه با میوه های یلدایی،هدایایی نیز به مددجویان اهدا شود.
 
جهانگیری فر همچنین در پایان به راه‌اندازی مددسراهای منطقه‌ای در همه مناطق 22گانه پایتخت خبر داد و اعلام کرد : با کمک این مددسراها با ظرفیت یکصد نفر می توانیم بیش از پیش به افراد بی خانمان با کمک و مشارکت نیکوکاران تهرانی کمک کنیم.
برچسب ها: مراسم ، شهرداری ، یلدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار