معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ازتشکیل جلسه کارگروه سه جانبه منابع طبیعی، ثبت اسناد‌ و املاک و اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در خصوص تسریع در تعیین تکلیف و اخذ اسناد مالکیت موقوفات خبرداد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، مجید معمار منتظرین تصریح کرد: در راستای تفاهم‌نامه سه جانبه مابین ادارات فوق‌الذکر، در خصوص تعیین تکلیف اراضی مورد اختلاف سازمان اوقاف و منابع طبیعی این نشست در قالب کارگروه برگزار شد.
وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد نماینده ویژه‌ای از طریق ادارات اوقاف شهرستان‌ها به ادارات ثبت اسناد معرفی شود و طبق سهمیه اعلام شده اخذ اسناد مالکیت موقوفات انجام پذیرد.
معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: طبق توافق طرفین مقرر شد به منظور پیشبرد مسائل و مشکلات پیش‌رو به صورت مشترک، جلسات ماهیانه و مستمر برگزار شود.
معمار‌منتظرین به موقوفات امامزاده قاسم(ع) واقع در شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: طی این نشست مقرر شد اخذ سند مالکیت موقوفه که توسط کارگروه منابع طبیعی و اوقاف تعیین تکلیف گردید از طریق اداره کل طی مراتب ثبت و به اداره ثبت شهرستان اعلام شود/ش.


برچسب ها: اصفهان ، اوقاف ، اسناد ، مالکیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.