برنامه مسابقات تيم هاي راه يافته به مرحله نيمه نهايي رقابت‌هاي ليگ برتر كشتي آزاد جام ولايت مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در پايان مرحله مقدماتي اين رقابت‌ها در گروه اول تيم هاي استيل آذين ايرانيان و موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج(ع) سبزوار و در گروه دوم تيم هاي خونه به خونه بابل و گاز مازندران به مرحله نيمه نهايي صعود كردند.

به اين ترتيب صبح روز پنج شنبه 5 دي تيم هاي خونه به خونه بابل با موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج(ع) سبزوار به مصاف هم مي روند و در ديگر ديدار استيل آذين ايرانيان با گاز مازندران با هم مسابقه مي دهند.

ديدارهاي رده بندي و فينال اين مسابقات عصر 5 دي ماه در سالن 12 هزار نفري آزادي تهران برگزار خواهد شد.

همچنین دکتر لطفعلی پورکاظمی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران با تاکید بر اهتمام جدی نادو برای مبارزه با دوپینگ اظهار داشت:در بخش نمونه گیری ها روال کار افسران نادو به این ترتیب است که یا خود به صورت کاملا اتفاقی هر جا و در هر مسابقه یا تمرین رشته های مختلف ورزشی صلاح بدانند نسبت به نمونه گیری اقدام می کنند و یا بر اساس درخواست فدراسیون های ورزشی این اقدام را انجام می دهند.

وی افزود: در این رابطه پیرو درخواست رسول خادم سرپرست فدراسیون کشتی، قرار است در روز پایانی رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد که رقابت های مرحله نیمه نهایی، رده بندی و فینال این پیکارها برگزار می شود افسران نادو حضور یافته و از کشتی گیران تست دوپینگ بگیرند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار