رأفت:رویانیان خودش دست هیأت مدیره را باز گذاشته است

کارشناس تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رویانیان دست هیأت مدیره را برای اینکه شخص دیگری جایگزینش شود را باز گذاشته است.

پایان رأفت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تا به حال عملکرد رویانیان در تیم  پرسپولیس خوب بوده است و باید تا آخر در باشگاه بماند و همچنان کارش را ادامه دهد تا به تیم لطمه‌ای وارد نشود.

کارشناس تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت ایجاد شده در تیم پرسپولیس بیان داشت: اعضای هیأت مدیره تمام تلاش خود را می‌کنند تا در فشار وارد شده به تیم کاهش یابد.

وی در خصوص احتمال قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر گفت: احتمال قهرمانی پرسپولیس زیاد است. مشکلی نیست، بازیکنان با آرامش کارشان را ادامه می‌دهند اما فکر می‌کنم در ادامه با این تغییر و تحولات روحی و روانی که برای بازیکنان ایجاد می‌شود لطمه بزرگی به تیم بزند. سال پرسپولیس است و قهرمانی لیگ هم برای پرسپولیس رقم خواهد خورد.

رأفت در مورد بازی مقابل سایپا گفت: بازی خوبی بود. سایپا در این هفته به نسبت تیم‌های ذوب‌آهن و تراکتور عملکرد خوبی داشت.

وی در پایان در خصوص کم شدن تعداد تماشاچیان در استادیوم خاطرنشان کرد: امکانات ورزشگاه مثل 30 سال قبل است و هیچ تغییری نکرده است. تماشاچیان ورزشگاه‌های سایر کشورها را هم از نزدیک و هم از طریق تلویزیون می‌بینند اما استادیوم آزادی آهنی و بتونی است. سرمای هوا باعث می‌شود تماشاچیان به استادیوم نیایند.

رأفت خاطرنشان کرد: بازی‌ها جذابیت ندارند و تماشاچیان از بازی‌ها لذت نمی‌برند که بخواهند به استادیوم بیایند. مسئولان برای اینکه تعداد تماشاچیان بیشتر شود باید تغییراتی در ظاهر و امکانات استادیوم ایجاد کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار