دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک، گفت: جلسه بازدید و ممیزی خارجی نمایندگان شرکت SGS از ستاد مدیریت بحران منطقه یک انجام شد.

فاتحی منش، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور ارتقاء اقدامات ستاد مدیریت بحران منطقه منطبق بر الزامات استاندارد زیست محیطیISO14001:2004 در پیشگیری، کنترل و کاهش پیامدهای زیست محیطی بازدید و ممیزی خارجی از پایگاه ستاد مدیریت بحران انجام شد.  
 
فاتحی منش، بیان کرد: در این جلسه که با حضور نمایندگان شرکت SGS، دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه و کارشناسان ستاد در محل پایگاه ستاد مدیریت بحران برگزار شد، ارزیابی عملکرد واحدهای مختلف ستاد مدیریت بحران در 9 ماهه سال 92 و انطباق آن با استانداردهای ایزو14001 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
فاتحی منش، تصریح کرد: در جلسه ارزیابی مستندات مربوطه، به واکنش در شرایط اضطراری و کلیه ملزومات مرتبط با آن مورد پایش قرار گرفت و از جمله موارد مطرح شده، برنامه‌ریزی سالیانه تمرین‌های واکنش اضطراری براساس مخاطرات موجود در سطح منطقه است که در بخش ستاد مدیریت بحران منطقه در 9 ماهه سال 92 تعداد 24 مانور عملیات و 9 مانور دورمیزی برگزار کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار