کرمانشاه/

عملکرد مدیران ضعیف کرمانشاه اعلام شد

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چند روز گذشته را در میان مردم حوزه انتخابیه‌ام حضور داشتم، گفت: فشار مردم بر نمایندگان به ‌دلیل عملکرد ضعیف برخی از مدیران است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


فتح‌الله حسینی گفت: چند روز گذشته را در میان مردم حوزه انتخابیه‌ام حضور داشتم که دیدارهای مردمی با چندین هزار نفر از موکلانم انجام گرفت.

حسینی ادامه داد: مردم شهرستان‌های قصرشیرین،‌ سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب مطالبات و شکایات بسیاری داشتند و فشار مردم بر نمایندگان به ‌دلیل عملکرد ضعیف برخی از مدیران است.

وی به حوزه‌هایی که دارای بیشترین حجم شکایات و نارضایتی بودند اشاره کرد و متذکر شد: در حوزه اداره‌کل راه و شهرسازی عملکرد ضعیفی در بخشی از قسمت‌ها وجود دارد.

نماینده مردم قصرشیرین،‌ سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی عملکرد ضعیف راه و شهرسازی را در بخش مسکن مهر و جاده‌ها اعلام کرد.

این مسئول نقص‌های فنی آسفالت دشت ذهاب را نداشتن طرح اختلاط آزمایشگاهی، نپاشیدن قیر تیک‌کورت قبل از اجرای روکش آسفالت توپکا و استفاده نکردن از الک برای پر کردن درز عمودی بین لایه قدیم و جدید برشمرد.

وی بیشترین درخواست موکلان خود را تقاضای اشتغال عنوان کرد و گفت: مدیران ضعیف که کار مردم را به‌درستی انجام نمی‌دهند، حتی اگر مورد تایید من نیز بوده‌اند باید جای خود را به مدیران توانمند بدهند./س


برچسب ها: کرمانشاه ، عملکرد ، مدیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.