ارتش سوریه عملیات نظامی دقیقی را در عدرا در اطراف دمشق برای پاکسازی از افراد مسلح و جلوگیری از آسیب دیدن غیرنظامیان اجرا می کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه ؛‌ کارگاههای منطقه بسکوت و دانشکده برق و ساختمانهای منطقه عدرا و دیگر مناطق این شهر اکنون در محل اجرای عملیاتی دقیق توسط نیروهای ارتش سوریه برای پاکسازی تروریستها و جنایتکارانی است که سخت ترین جنایات را علیه شهروندان غیرنظامی سوری در این منطقه مرتکب شدند.

نیروهای ارتش سوریه نخست جاده های این منطقه را مسدود کرده اند و از کمک رسانی به تروریستها در این منطقه جلوگیری می کنند.اکنون بخش هایی از این منطقه کاملا پاکسازی شده است.

به گفته یکی از فرماندهان نظامی ارتش سوریه در این منطقه تعدادی از اعضای باندهای تروریستی در این منطقه به هلاکت رسیده یا زخمی شده اند و تعدادی دیگر نیز با مشاهده پیشروی نیروهای ارتش سوریه به سمت مزارع و مناطق صحرائی فرار کرده اند.

تعدادی از این تروریستها هنوز در اماکن مختلف پنهان شده اند که ارتش سوریه تحرکات برخی از آنها را زیر نظر دارند.افراد ارتش سوریه ناچارند در این مناطق با احتیاط و دقت زیادی عمل کنند زیرا تروریستها از شهروندان غیرنظامی به عنون سپر انسانی استفاده می کنند. پیش بینی می شود این شهر طی روزهای آینده به صورت کامل پاکسازی شود و زندگی عادی به این منطقه بازگردد.

انتهاي پيام / 
برچسب ها: سورهی ، عدرا ، روز ، تکمیل ، پاکسازی ، دمشق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار