منطقه آزاد انزلی ؛ مدل توسعه اقتصادی استان گیلان است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ؛ مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی در نخستین نشست تخصصی نقش منطقه آزاد انزلی در توسعه اقتصادی گیلان گفت : همدلی مدیران می‌تواند نقش مهمی در توسعه منطقه آزاد انزلی داشته باشد.

رضا مسرور با بیان اینکه در سیاست جدید تعامل با مدیران استانی اولویت کاری ماست افزود: اکنون فضای تعامل با مدیران استانی بهتر از گذشته است و باید استمرار یابد.

وی نیاز سنجی بازار کشورهای آسیای میانه را مورد تاکید قرار داد و گفت: تولید در کشور ما مقرون به صرفه است و باید با برطرف شدن مشکلات فضای رقابتی ایجاد شود.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه باید در انزلی صنایع متکی بر فناوری های نو را وارد کنیم، یادآور شد: منطقه آزاد انزلی نسبت به عمر خود پیشرفت لازم را نداشته است و باید تلاش مضاعفی در منطقه آزاد انزلی داشته باشیم.

وی تشکیل انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی را مهم دانست و تصریح کرد: با شکل‌گیری این انجمن به عنوان بازوی مشورتی سازمان ، فعالان اقتصادی در تصمیم سازی منطقه شرکت می کنند.

وی از برگزاری همایش سرمایه‌گذاران گیلانی مقیم خارج از کشور در انزلی خبر داد و یادآور شد: باید در این همایش ، فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای تمام استان گیلان فراهم شود ./ش

انتهای پیام
برچسب ها: منطقه ، آزاد ، انزلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.