طي حكمي از سوي عليرضا جدايي ، رئيس مركز اطلاع رساني و روابط عمومي ، حميد محمدي به سمت معاون فرهنگي و تبليغات مركز اطلاع رساني و روابط عمومي منصوب شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، در اين حكم آمده است : نظر به دانش، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالي در عرصه هاي فرهنگي و با عنايت به تعهد و عملكرد روشن سال هاي متمادي فعاليت در حوزه روابط عمومي آموزش و پرورش در سطوح مختلف ضروري است، آموزه هاي وحياني قرآن كريم و فرمايشات گهربار رسول مكرم اسلام(ص) و ائمه معصومين(ع) سرلوحه ي برنامه هاي فرهنگي و تبليغي اين مركز گردد.  
 
انتظار است با مديريت ، برنامه ريزي و همت جنابعالي و همكاري كارشناسان گرامي آن معاونت و با مشاوره اهالي فضل، فرهنگ و هنر و صاحب نظران اين حوزه، طيفي از اقدامات موثر فرهنگي را همراه با ظرافت طبع و لطافت روح به منصه اجرا بنشانيد.  
 
لازم است، دستاوردهاي عظيم آموزش و پرورش با تبليغات موثر اقناعي، مدبرانه و حرفه ايي اطلاع رساني گردد و برنامه هاي فرهنگي خاص براي فرهنگيان والامقام تدارك شود. هم چنين برنامه ريزي و اجراي دقيق و به موقع برنامه ها و مراسم وزارت متبوع و بزرگداشت شعائر اسلامي در فعاليت هاي مذهب و تكريم فعاليت هاي ملي و مستند سازي فعاليت هاي وسيع آموزش و پرورش در حوزه هاي مختلف مورد انتظار است.
 
توفيق شما را در انجام وظايف و امور محوله تحت عنايات حضرت حق ودرراستاي منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي ) و سياست هاي نظام جمهوري اسلامي و رعايت اصول قانون مداري و اعتدال گرايي دولت  تدبير و اميد از خداوند متعال خواهانم .
 
اميد است اين فرصتي كه در اختيارتان قرار گرفته موجبات تقرب در پيشگاه خداوند و تعزز در نزد بندگان خدا را برايتان فراهم آورد.  
 
گفتني است ؛ حميدمحمدي دانشجوي فوق ليسانس علوم ارتباطات با 24 سال سابقه  ، مسئول امورفرهنگي امورتربيتي آموزش وپرورش منطقه 9 تهران، كارشناس مسئول تبليغات ومراسم روابط عمومي به مدت 13سال ، رئيس گروه خدمات فرهنگي اداره كل روابط عمومي ، نماينده روابط عمومي درشوراي پژوهش وزارت آموزش وپرورش باابلاغ وزير وقت ، سرپرست مركزآفرينشهاي فرهنگي- هنري كانون پرورش فكري كودكان ونوجوانان ، مديربازرگاني كانون پرورش فكري كودكان ونوجوانان ومعاون مديركل حوزه رياست و روابط عمومي موسسه عالي پژوهش وبرنامه ريزي رياست جمهوري را در كارنامه خود دارد .
برچسب ها: فرهنگ ، تبلیغات ، روابط ، عمومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار