شهرکرد/

نماینده مجلس: اقدامات اقتصادی دولت یازدهم قابل دفاع است

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی اقدامات دولت یازدهم را در بخش اقتصادی موفق و قابل قبول ارزیابی کرد.

مجید جلیل سرقلعه در دیدار با مردم روستاهای ناغان علیا، ناغان سفلی، منجر مویی و کرف علیا از توابع شهرستان لردگان، در خصوص اقدامات دولت یازدهم در راستای کاهش تورم و بهبود وضع معیشتی مردم در مدت تصدی مسئولیت گفت: عملکرد اقتصادی دولت یازدهم در چندماه گذشته نسبتا موفق بوده است.
وی ثبات بازار و تثبیت قیمت ها را از دستاوردهای اقدمات کوتاه مدت دولت یازدهم در بخش اقتصادی خواند و گفت: اعتماد به بخش خصوصی و حمایت از تولید از راهکارهای رونق اقتصادی است و تا زمانی که دولت در مورد صادرات، واردات و تعیین نرخ ها خود تصمیم گیرنده باشد مشکلات اقتصادی حل نخواهد شد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان وابستگی بودجه به درامدهای نفتی، افزود: امید است با تدبیر دولت و کمک نمایندگان مجلس، وابستگی بودجه به درامدهای نفتی کاهش یابد.
نماینده مردم شهرستانهای لردگان در مجلس شورای اسلامی همچنین در دیدار با مردم روستاهای ناغان علیا و سفلی بر لزوم همکاری دولت و مجلس برای افزایش اعتبارات مناطق محروم و حل مشکلات مردم کمتر توسعه یافته، تاکید کرد.
مردم روستاهای شهرستان لردگان نیز در این دیدار با بیان مشکلات خود نظیر کم آبی و وجود مشکل در تامین آب آشامیدنی، کمبود اماکن ورزشی، کمبود فضاهای آموزشی، پرداخت نشدن برخی تسهیلات بخش کشاورزی و اجرا نشدن برخی طرح های هادی روستایی، کمک دولت را برای حل این مشکلات خواستار شدند.
مرکز شهرستان لردگان در فاصله 162 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد./ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.