به همت اداره فضای سبز حوزه معاونت امور شهری و محیط زیست منطقه 22 ، حدود 3 هزار مترمربع فضای سبز جدید نمای جدیدی به بزرگراه شهید خرازی داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حسین هادی بیگلو معاون امور شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر گفت:  این اقدام با توجه به مداومت منطقه بر گسترش فضای سبز و ایجاد زیبایی های بصری هرچه بیشتر با بهره گیری از توسعه آن با کاشت گونه های گیاهی متنوع صورت گرفته و طی آن ضلع شمال غرب تقاطع بزرگراه شهید خرازی و بزرگراه آزادگان به فضای سبز جدید با نمای دیوار سنگی مزین شد.

وی افزود:  این عملیات با هدف افزایش سرانه فضای سبز شهری، کاهش آلودگی هوا و زیبایی منظر طی آذر ماه امسال صورت گرفته و در سطح منطقه طی فصول مختلف ادامه دار خواهد بود. منطقه 22 از جمله مناطقی است که گسترش فضای سبز را با بکارگیری شیوه های جدید کاشت و نگهداری در دستور کار دارد و این امر را جزو اولویتهای خود قرار داده است.

گفتنی است برای اجرای این عملیات، گونه های گیاهی متنوعی چون آگاو، بربریس، پامپاس گراس، ژونی پروس صخره ای و معمولی همچنین شمشاد طلایی، کامیس پاریس توپی طلایی، کوتوناستر، کنف، یاس هلندی و یوکا در محدوده های نامبرده، کاشته شده است.


برچسب ها: بهار ، نما ، دیوار ، سنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار