طی آیینی برگزیدگان ششمین دوره مسابقه ملی عکس "مهرمحرم"در سمنان معرفی شدند.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، آئین اختتامیه ششمین مسابقه ملی عکس «مهرمحرم» در تالار تئاتر شهر سمنان برگزار و از میان 3000 عکس ارسالی از 600 عکاس از 30 استان کشور ، نفرات برتر در دو بخش ملی و ویژ استان سمنان معرفی شدند.
 
برپایه این گزارش؛ در بخش ملی: عاطفه سمائی از استان تهران نفر اول ،مجید خالقی مقدم از استان اردبیل حائز رتبه دوم و سید صادق حسینی از استان فارس سوم شدند همچنین هیئت داوران در این بخش آثار علی حسن زاده از استان فارس، مسعود سلیمانی از استان خراسان رضوی و جعفر بزازپور از استان آذربایجان غربی را شایسته تقدیر دانست.
 
دربخش ویژه استان سمنان: مریم رضائیان، امیرحسین علیداقی و حسین اسکندرزاده به ترتیب اول تا سوم شدند.
 
همچنین هیئت داوران در این بخش آثار یعقوب پازوکی، عابد میرمعصومی و فاطمه خیاط را شایسته تقدیر و اثر رجبعلی محبوبی را بعنوان برگزیده آراء ردمی ششمین مسابقه ملی عکس «مهرمحرم» معرفی کرد.
 
میثم قدس پور دبیر اجرایی این مسابقه ملی در خصوص این جشنواره گفت: با پیگیری های دلسوزانه استاد محمد فرنود و مساعد مسوولین استان ، مسابقه ملی عکس «مهرمحرم» در سال آینده برای اولین بار با نمایش آثار در برخی کشورها رسماً به جشنواره بین المللی ارتقاء می یابد.
 
 وی افزود: در اولین قدم ، آثار منتخب و راه یافتگان به نمایشگاه شامل 50 اثر منتخب هیئت داوران در کشورهای روسیه و مالزی به نمایش در خواهند آمد.همچنین این آثار ابتدا به صورت دوره ای درشهرهای مختلف استان و سپس در سراسر استانهای کشور به نمایش در می آیند.
 
گفتنی است،این برنامه باهمکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان انجام شد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار