نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی تصویب پیشنهاد دکتر روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با اکثریت قاطع آرا را نشان دهنده جایگاه و صلح طلبی ایران اسلامی در جهان دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان ، نماینده مردم شهرستان دامغان با بیان اینکه این پیشنهاد ناشی از صلح طلبی و روحیه ضد افراط گرایی ایران اسلامی را در جهان می رساند گفت: در پشت این پیشنهاد محتوی غنی عقیدتی و فرهنگی سابقه دار حاکم است.
عبدالرحمان رستمیان با بیان اینکه پیشنهادات خوب و سازنده باید به شکل مناسب و در جایگاههای مهم ارائه شود اظهار داشت: باید از ظرفیت های موجود همانند سازمان ملل برای مقابله با افراط گرایی در جهان استفاده شود.
رستمیان خاطرنشان کرد: افراط گرایی در سالهای اخیر صدمات فراوانی در جهان بر جای گذاشته و باید دنیا را به سمت تعادل سوق داد که اینگونه پیشنهادات می تواند در این عرصه موثر باشد.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی پیگیری این طرح را از اقدامات بسیار خوب و مناسب دستگاه دیپلماسی دولت تدبیر و امید دانست و گفت: رای بالای کشورها به این پیشنهاد نشان از تلاش دستگاه دیپلماسی نظام دارد که شایسته تقدیر است.
پیشنهاد دکتر ˈحسن روحانیˈ رییس جمهوری ایران مبنی بر نفی خشونت و افراط گرایی و داشتن جهان عاری از خشونت پنجشنبه گذشته با رای مثبت 190 کشور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تصویب رسید و به قطعنامه مقابله با افراط گرایی تبدیل شد.
نماینده رژیم غاصب صهیونیستی تنها نماینده ای بود که به این قطعنامه رای منفی داد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.