نشست خبری بزرگداشت هفته وقف با حضور علی محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با شعار همه واقف باشیم صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی محمدی با بیان اینکه هفته وقف امسال با شعار همه واقف باشیم از دوشنبه 27 صفر ( 9دی ) ماه آغاز می شود افزود: از طریق وقف می توان بخش قابل توجهی از مشکلات و تنگناهای جامعه را شناخت.  
 
وی ادامه داد: سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور گسترش و ترویج فرهنگ وقف و معرفی خدمات ارزشمند وا‌قفین و خادمان عرصه وقف و تشویق عموم مردم به این سنت حسنه برنامه مختلفی را در هفته وقف برگزار می کنند.  
 
محمدی با اشاره به اهداف و برنامه هفته وقف امسال تصریح کرد: گسترش و ترویج فرهنگ وقف، بهره برداری مطلوب از موقوفات، تقدیر شایسته از خادمان و مروجان فرهنگ وقف، تشویق عموم مردم به ویژه خیران به امر وقف و معرفی خدمات ارزشمند واقفان از اهداف برنامه های این هفته است.  
 
حسن ربیعی مدیر کل حوزه ریاست روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه این نشست با اشاره به روز شمار هفته وقف امسال خاطر نشان کرد: دوشنبه 9 دی ماه 27 صفر به نام وقف، قرآن، ولایت،‌ بصیرت دینی،‌ سه شنبه 10 دی ماه 28 صفر به نام وقف سنت نبوی، سیره ائمه اطهار،‌ چهارشنبه 11 دی ماه 29 صفر به نام وقف نهاد ممتاز دینی و نقش نظام اسلامی،‌ پنجشنبه 12 دی ماه 30 صفر به نام وقف تجلی مودت، اهل بیت با تکریم امامزادگان، جمعه 13 دی ماه اول ربیع الاول به نام وقف عمل امینانه به نیات واقفان و رفع نیازهای جامعه، شنبه 14 دی ماه 2 ربیع الاول به نام وقف بانوان واقف  و توسعه مشارکت های اجتماعی و یکشنبه 15 دی ماه 3 ربیع الاول به نام وقف حماسه اقتصادی، ارتقا بهره وری موقوفات نام گذاری شده است. 
انتهای پیام  /
برچسب ها: نیات ، مشارکت ، وقف ، موقوفات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار