صاحب‌امتياز ماهنامه سراسري قرآن و زندگي از انتشار یازدهمین شماره اين ماهنامه در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران، این ماهنامه که به نشر تعالیم قرآن و معارف اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)می پردازد، یازدهمین شماره آن علاوه برموضوعات معارفی  با محوريت اربعین حسینی منتشر و در مراسم و مجالس سوگواری میان عزاداران نیز توزیع می‌شود.
 
بنابراين گزارش، اين ماهنامه شامل 8 صفحه و از موضوعات مختلفي چون ولايت، معارف، در محضر استاد،انديشه، بصيرت و عترت برخوردار می باشد.
 
گفتني است؛ در اين شماره ماهنامه به سخنان بزرگاني چون "آيت الله العظمی جوادی آملی"، "آيت الله العظمی مظاهری"، "آیت الله حسین انصاریان"، "حجت الاسلام و المسلمین رشاد"و صاحبنظراني چون ،مهرداد حاجی خانی ، رضاامینی ،میثم طاهرآبادی و ...در خصوص موضوعات مختلف عرفاني و مذهبي پرداخته شده است.  
 
يادآور مي‌شود كه در صفحه ولايت، ماهنامه سراسري قرآن و زندگي به تفسير قرآن از نگاه مقام‌ معظم‌ رهبري پرداخته و برگزيده‌اي از بيانات ايشان در رابطه بااربعین حسینی نیزآورده شده است.  
 
براساس اين گزارش، در اين شماره ماهنامه عناوین : بلاهای اجتماعی بازتاب اعمال انسان‌هاست، مرگ و عالم آخرت، انفاق در قرآن اخبار کوتاه قرآنی و معارفی استان‌ها،در سوگ عظمای رسول مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله )،کراماتی از امام حسن مجتبی (علیه السلام)، نقش زبان در سعادت و شقاوت انسان،گناه شناسی و... آورده شده است.  
 
 گفتنی است كه سرمقاله اين نشريه نيز به قلم دکترمرتضي طلايي، با عنوان سبک زندگی اسلامی در شهر خلاق است و علاقه‌مندان برای دریافت نشریه می توانند باشماره 09193543997 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار