"حجت‌الله ایوبی"، رئیس سازمان سینمایی از "کیانوش عیاری" درخواست کرد فیلم خود را به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر تحویل بدهد.

"حجت‌الله ایوبی"، رئیس سازمان سینمایی، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران درخصوص وضعیت حال حاضر سینما و برنامه‌های صورت گرفته، گفت: با توجه به نشست‌های که با سینماگران انجام گرفت به آینده سینما خوش‌بین هستم و به دلیل بازگشت آرامش به این عرصه و کاهش اختلافات و حل شدن مشکلات خانه سینما روزهای خوش سینما امیدوارم.
 
وی ادامه داد: حاشیه‌ها به پایان رسیده و سینماگران برای ساخت فیلم اعلام آمادگی کردند همانگونه که در جشنواره سینما حقیقت شاهد بودیم حضور سینماگران نویدبخش آینده‌ای پرکار در سال‌های آتی خواهد بود.
 
ایوبی عنوان کرد: آثار و تولیدات موجود به تبع دورانی است که اهالی سینما حل خوبی نداشتند و با تغییر این حال در سال آینده شاهد کارهای قابل تحسینی خواهیم بود و از اهالی سینما می‌خواهم که تولیدات خود را آغاز کنند تا روحیه خوب و دل پرامید آنها نیز در آثارشان دیده شود.
 
رئیس سازمان سینمایی درخصوص بازگشت بزرگان سینما همچون ناصر تقوایی و کیانوش عیاری اظهار داشت: به عنوان رئیس سازمان سینمایی از همه اهالی سینما برای تولید فیلم‌هایشان دعوت می‌کنم چراکه اعضای شورای پروانه ساخت و نمایش افراد فهمیده‌ای هستند که برای بررسی آثار با خود عوامل تعامل می‌کنند.
 
وی با اشاره به دیدن فیلم کیانوش عیاری افزود: ما از کیانوش عیاری برای حضور در جشنواره دعوت کردیم تا فیلم "خانه پدری" را به دبیرخانه ارسال کند.
ایوبی همچنین درخصوص آماده‌سازی سالن‌های سینمایی خاطرنشان کرد: اولویت ما آماده‌سازی و تجهیز سالن‌های سینمایی است و علاوه بر تهران در شهرستا‌ن‌ها و مراکز استان‌ةا نیز برنامه ویژه‌ای داریم که در چند روز آینده جواب خواهد داد.
 
وی در پایان گفت: امسال در جشنواره فیلم فجر شاهد جشنواره‌ای پر‌امید و با‌نشاط خواهیم بود.
انتهای پیام/ص

برچسب ها: ایوبی ، دبیر ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار