آیین عزاداری شهدای حادثه تروریستی عراق، در شهر هفشجان از توابع شهرستان شهرکرد برگزار شد.

آیین سومین روز محمد نصیری، خسرو پاداش و یزدان کیوانی سه شهید حادثه تروریستی عراق در شهر هفشجان استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
این آیین با حضور مردم قدرشناس هفشجان، هفشجانی های مقیم شهرکرد و اصفهان و تهران، جمعی از مسئولان استان چهارمحال و بختیاری وسیدسعید زمانیان دهکردی نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
ذکر مصیبت اهلبیت (ع) از سوی مداحان از دیگر برنامه های این آیین بود.
تروریست های مسلح به خودروهای حامل کارگران و مهندسان ایرانی و عراقی که عازم محل اقامت خود بودند، در منطقه الندی نزدیک منطقه بلدروز در استان دیاله واقع در 75 کیلومتری شمال شرق بغداد حمله و آنان را به گلوله بستند.
در این حمله تروریستی 18 کارگر و مهندس ایرانی و عراقی کشته و چهار نفر نیز مجروح شدند که 9 نفر از این شهدا از استان چهارمحال و بختیاری می باشند.
پیکر دیگر شهدای این حادثه تروریستی پس از انجام تشریفات مربوطه در روزهای آینده در استان چهارمحال و بختیاری تشییع و به خاک سپرده می شود.
پیکر شهیدان محمد نصیری، خسرو پاداش و یزدان کیوانی سه شهید حادثه تروریستی عراق، روز چهارشنبه در آیینی با شکوه در شهر هفشجان شهرستان شهرکرد زادگاه این شهیدان به خاک سپرده شد.
شهر هفشجان از توابع شهرستان شهرکرد در فاصله 15 کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
سلام بر مردم هفشجان

به آقای شهردار بگویید که شهرسازی کنه در داخل شهر به صاحبان ساختمانهای ازبین رفته اخطار کتبی بدهد که ترمیم کنند در غیر اینصورت جرائمی در نظر بگیرند و فضا سازی خوب کنه و پارک مناسب درست کنه و درخت مناسب شهر بکاراند و...
باتشکر وظیفه از اردبیل