آیت الله نوری همدانی در دیدار مردم خراسان جنوبی در مسجد امام حسین (ع) بیرجند گفت: انقلاب اسلامی ایران، ادامه نهضت عاشوراست و خون شهدای انقلاب، ادامه خون شهدای عاشوراست.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛

آیت الله نوری همدانی افزود: امام خمینی( ره ) انقلابی را شکل دادند که خودباوری، خودشناسی و خوداتکایی از مهمترین برکات آن بود.

وی پیشرفت های کنونی ایران از جمله فناوری صلح آمیز هسته ای و تولید سلولهای بنیادی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: این پیشرفت ها به برکت خودباوری و در سایه وحدت و انسجام ملت ایران به دست آمده است.

آیت الله نوری همدانی ولایت فقیه را یک نعمت الهی دانست و گفت: خدا را شاکریم که شناخت اهل بیت علیهم السلام و گام برداشتن در این مسیر را نصیب مان کرده است.

وی بیان داشت: بسیج قدرتی جهادی، نظامی و انتظامی است و امنیتی که امروز داریم همه بیانگر توان نظامی و دفاعی کشور است که امروز دشمنان اسلام از آن هراس دارند.

آیت الله نوری همدانی افزود: امروز ایران کشوری توانمند است و با عزت و صلابت در صحنه حضور دارد و به گفته امام راحل، انقلاب اسلامی زمینه ساز حکومت امام زمان (عج) است.

وی خراسان جنوبی را خاستگاه علما و بزرگان دانست و افزود: علمای این استان در مبارزه با استبداد و استکبار پیشتاز بوده اند.

آیت الله نوری همدانی، مردم خراسان جنوبی را ولایت مدار و حافظ ارزش های انقلاب دانست و گفت: این استان در دوران دفاع مقدس هزار و 665 شهید، 3 هزار و 514 جانباز و 324 آزاده تقدیم انقلاب کرده است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.