مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12، از برپایی بازار روز سوغات ایرانی درباب همایون این منطقه خبر داد.

مهرشاد الله ویردی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی  باشگاه خبرنگاران  گفت:‌ بازار روز سوغات ایرانی در باب همایون واقع در محدوده ی منطقه 12 همزمان با فرارسیدن شب یلدا به مدت یکماه برپا خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح که از 30 آذر ماه تا پایان دی ماه سال 92 به مدت یک ماه در خیابان امام خمینی (ع) و باب همایون واقع در محدوده ی منطقه 12 در دست اجراست.

الله ویردی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: در این طرح سوغات ایرانی در استان های مختلف سراسر کشور با مشارکت و همکاری تولیدکنندگان با تخفیف ویژه 10 تا 20 درصد به شهروندان عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی شهرداری منطقه 12 همزمان با فرا رسیدن شب یلدا گفت: ارائه آجیل، شکلات، شیرینی‌، تنقلات ویژه شب یلدا و مواد غذایی در بازار روز باب همایون،‌ ارائه مستقیم میوه و تره بار در مراکز عرضه میوه و تره بار با نظارت کارشناسان اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12، از اقدامات اجرایی شهرداری این منطقه همزمان با فرا رسیدن شب یلدا است.

الله ویردی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 افزود: انتقال صنف نبات و آب نبات ریزی به خارج از محدوده ی منطقه 12، انتقال کوره‌های تفت آجیل و خشکبار از بازار بزرگ تهران به شرکت صنعتی قرچک، جمع آوری صنف زنده فروشان در  خیابان مولوی،‌ انتقال صنف پرنده فروشان از محلات منطقه 12 به بزرگراه آزادگان در محدوده ی منطقه 18 از دیگر اقدامات دیگر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 است.
انتهای پیام/

برچسب ها: یلدا ، سوغات ، مراکز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار