همزمان با برگزاری پنجمین همایش پیرغلامان اهل بیت(ع) از آیت‌الله علوی گرگانی به دلیل اثرگذاری و تلاش در راستای ترویج مکتب اهل بیت(ع) تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، همایش تجلیل از پیرغلامان اهل بیت در مجتمع یاوران مهدی قم برگزار شد.

در این همایش ضمن تجلیل از مقام آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی، تندیس ویژه این همایش به فرزند این مرجع تقلید اهدا شد.

همچنین در این همایش از نرم‌افزار پیرغلامان اهل بیت(ع) که شامل عکس‌های مداحان اهل بیت(ع) از سالیان دور تاکنون که دارای قابلیت پخش در کامیپوتر و گوشی تلفن همراه را دارد رونمایی شد.

رونمایی از مجله رایانه‌ای مداحان اهل بیت(ع) که در آن مصاحبه‌ها و اشعار مداحان گردآوری شده است از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

در پنجمین همایش تجلیل از خادمان اهل بیت(ع) از مقام شامخ شهید شهید محمدتقی زنگی از ذاکران اهل بیت(ع) تجلیل به عمل آمد.

همچنین در بخش سخنرانان از حجت‌الاسلام محمدحسین رجایی‌خراسانی، حجت‌الاسلام سید محمد چهل اخترانی، حجت‌الاسلام دکتر رفیعی، حجت‌الاسلام سید جعفر ماه‌رخسار و حجت‌الاسلام مهدی شاهرودی تجلیل شد.

تجلیل از محمدرضا نوروزی‌نیا، عباس یامولا، محمد خازنی، سید حسین سقازاده، محمد موحدیان امید، سید احمد حسینی، علیرضا یزدی‌الاصل، عزیز بختیاری، سید جلال طباطبایی، علی ترابی، علی‌اکبر اوژن (حاج خان)، حسین رجایی‌پور و سید حسین حسینی‌ثابت نیز از جمله پیرغلامانی بودند که در این همایش مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین در این همایش از علی امینی نوغلام 9 ساله، و محمدامین ابوالقاسمی نوغلام 7 ساله، مسعود زمانی و روح‌الله ذوقی احسان از جوان غلامان اهل بیت(ع) تجلیل به عمل آمد./س


برچسب ها: قم ، تجلیل ، خدمات ، آیت ، الله ، علوی ، گرگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.