عضو خبرگان رهبری گفت: غربی‌ها معتقدند که حق همان چیزی است که آنها ارائه می‌کنند و این در حالی است در نظام حقوقی ارائه شده از سوی غربی‌ها فساد و فحشا بیداد می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله عباس کعبی در سومین همایش حقوقدانان بسیجی قم که در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با پیروزی خود به دستاوردهای بسیار ارزنده‌ای دست یافته است، اظهار کرد: باید در شرایطی که 35 سال از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد تلاش گسترده‌ای داشته باشیم تا چهره یک نظام برتر را به دنیا ارائه کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران برای به ثمر رسیدن انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) از سرور و سالار شهیدان الگو گرفتند بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در دوران دفاع مقدس شهدا برای حفظ نظام جانفشانی‌های بسیاری کردند و از ارزشمندترین داشته خود گذشتند.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در عرصه حقوق بین‌الملل شرایط بر اساس خواسته نظام سلطه و استکبار است، افزود: ‌امروز شاهد هستیم که در دنیا حقوق بین‌الملل در قالب نظامی ظالمانه قرار داشته و در چنین نظامی اثری از باورهای الهی و مذهبی وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: در عرصه بین‌المللی حقوق بر مبنای قدرت بوده و قدرت‌های بزرگ و نظام سلطه بر اساس خواسته خود قانون وضع می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه در عرصه بین‌المللی نظام‌های حقوقی به رسمیت شناخته نشده است، اظهار کرد: غربی‌ها معتقد هستند که حق همان چیزی است که آنها ارائه می‌کنند و این در حالی است در نظام حقوقی ارائه شده از سوی غربی‌ها فحشا و فساد بیداد می‌کند./ش


برچسب ها: نظام ، حقوقی ، غرب ، فساد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.