از 30 آذر ماه آغاز می شود

پخش "برنامه یک گام به پیش" در مجله خبری

برنامه "یک گام به پیش" از روز شنبه 30 آذر ماه هر روز در مجله خبری صبحگاهی صبح با خبر پخش خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ برنامه «یک گام به پیش» از روز شنبه 30 آذر ماه هر روز در مجله خبری صبحگاهی صبح با خبر پخش خواهد شد.

این برنامه در مدت زمان حدود 5 دقیقه قصد دارد تا با طرح موضوعات متنوع و مورد نیاز جامعه و ارائه پاسخ‌ و راهکارهای آنها از سوی کارشناسان و اساتید دانشگاه، بیش از پیش سطح کیفیت زندگی ایرانیان و فارسی‌زبانان را بهبود بخشد.

«یک گام به پیش» هر روز به یک موضوع می‌پردازد و تلاش خود را به کار می‌گیرد تا در مدت چند هفته نسبت به آن موضوع، آگاهی و مهارت‌بخشی کند تا مردم در برخورد با موضوعات مطرح شده، رفتار مطلوب و قابل قبول را از خود نشان دهند.


مردم می‌توانند نظرات خود را در خصوص این برنامه و مباحث پیشنهادی برای طرح در آن، به شماره 1000600 پیامک کرده و یا به سایت شبکه خبر به نشانی www.irinn.ir مراجعه و در بخش برنامه صبح با خبر، نظرات خود را ثبت کنند.

برنامه صبح با خبر به تهیه‌کنندگی سید محمدکاظم کلانتری و عمار فرحزادی کاری از گروه سیاسی و اقتصادی شبکه خبر است که هر روز به غیر از روزهای جمعه از ساعت 6:50 تا 8:50 صبح از شبکه خبر پخش می‌شود.

این برنامه با پرداختن به موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی،‌ اقتصادی، سیاسی و ورزشی در قالب مجله‌ای تصویری، سعی دارد علاوه بر پیگیری خواسته‌ها و مشکلات مردم، نسبت به آگاهی‌بخشی در یک فضای بانشاط خبری اقدام کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار