طرفداران پرسپولیس با پرچم‌های قرمز ورزشگاه یادگار امام حاضر شدند و به تشویق صبا و پرسپولیس پرداختند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، از هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15 یک دیدار حساس بین تیم‌های صبای قم و استقلال تهران در ورزشگاه یادگار امام قم آغاز شد.


ترکیب تیم صبا را در این دیدار مهرداد طهماسبی، مجید حیدری، مسعود حق‌جو، مجید هوتن، حسین بادامکی، هادی شکوری، ابوالفضل ابراهیمی، روزبه چشمی، فریدبهزادی کریمی، رضا عنایتی، مهدی مومنی به مربی گیری عبدالصمد مرفاوی تشکیل می‌دهند.

تیم استقلال را نیز در این بازی سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، خسرو حیدری، پژمان منتظری، مجید غلام‌نژاد، جواد نکونام، پژمان منتظری، مجید غلام‌نژاد، جواد نکونام، پژمان نوری، اندرانیک تیموریان، ایمان باصفا، مهدی نظری، محمد نظری به مربی‌گیری امیر قلعه‌نویی همراهی می‌کنند.

این دیدار را سعیدی مظفری‌زاده به عنوان داور وسط و محسن فریمانی و محمدرضا امینی به عنوان کمک داور قضاوت می‌کنند ضمن اینکه مهدی سیدعلی نیز کمک داور چهارم این مسابقه است.

قبل از شروع بازی بازیکنان استقلال که برای گرم کردن به زمین آمده بودند به شدت از سوی هواداران این تیم تشویق شدند.

تا این لحظه حدود 5 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده‌اند که سهم بیشتری از آن را طرفداران استقلال تشکیل می‌دهند.

طرفداران صبا نیز که با پرچم قرمز به ورزشگاه آمده‌اند شعار شش‌تایی‌ها علیه استقلال سردادند.

امیر قلعه‌نویی با ورود به زمین به شدت از سوی هواداران استقلال تشویق شد که وی که با این ابراز احساسات تماشاگران روبه‌رو شده بود برای آنها دست تکان داد.

در ابتدای مسابقه مرفاوی به سراغ نیمکت تیم استقلال رفت و با امیر قلعه‌نویی و تمام بازیکنان و کادر فنی استقلال که بر روی نیمکت بودند خوش و بش کرد و عکس یادگاری گرفت.

حنیف عمران‌زاده، خسرو حیدری و برخی دیگر از بازیکنان استقلال قبل از شروع بازی به سمت نیمکت صبا رفتند و ضمن خوش و بش با صمد مرفاوی برای حضور در بازی رخصت گرفتند.

همچنین هادی شکوری،‌ مجید هوتن، حسین بادامکی و رضا عنایتی نیز به سمت نیمکت استقلال رفتند و با امیرقلعه نویی و بازیکنان این تیم خوش و بش کردند.

بازی که قرار بود راس ساعت 15 آغاز شود با 8 دقیقه تاخیر شروع شد.

در ابتدای بازی یک دقیقه سکوت برای محروم جدیدکار بازیکن اسبق تیم ملی از سوی بازیکنان دو تیم انجام شد.

اسکوربرد ورزشگاه طبق بازی‌های اخیر این تیم خراب است./ش
برچسب ها: قم ، تشویق ، پرسپولیس ، صبا ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.